McLaren Speedtail, τα μυστικά της

McLaren Speedtail

McLaren Speedtail, τα μυστικά της

McLaren Speedtail
McLaren Speedtail

Μετά την ανακοίνωση πως η McLaren Speedtail έφτασε την ταχύτητα των 403 χλμ/ώρα, μία είναι η εύλογη ερώτηση: πώς το υβριδικό hypercar πηγαίνει τόσο γρήγορα;

 

Speedtail

Speedtail

 

Η απάντηση είναι πως πρόκειται για ένα συνδυασμό χαρακτηριστικών. Σε αυτόν συμπεριλαμβάνεται η αεροδυναμική αριστεία και το χαμηλό βάρος του οχήματος, που μαζί προσφέρουν την εκπληκτική απόδοση του υβριδικού Hyper-GT. Θεμελιώδες σε αυτό είναι ένα σύστημα ηλεκτροκίνησης που ενσωματώνει πρωτοποριακή τεχνολογία μπαταρίας. Αυτό ξεκλειδώνειτην επιτάχυνση της Speedtail από στάση στα 300km σε 13 δευτερόλεπτα. Το εκπληκτικό είναι πως η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 403 χλμ/ώρα.



Ο M840TQ περιλαμβάνει κινητήρα εσωτερικής καύσης 4,0 λίτρων και ηλεκτρική μονάδα κίνησης. Αυτά από κοινού αναπτύσσουν ισχύ έως 1.070PS και μέγιστη ροπή 1.150 Nm. Ο κινητήρας V8 διαθέτει τεχνολογία που έχει εξελιχθεί από το πρώτο υβριδικό hypercar της McLaren, το θρυλικό McLaren P1. Ένα νέο ελαφρύ σύστημα εισαγωγής αέρα, βελτιωμένη ψύξη κυλινδροκεφαλής και αναθεωρημένος σχεδιασμός εμβόλου συνεισφέρουν 757PS και 800Nm «παραδοσιακής» βενζίνης εξόδου στην Speedtail.



Ο ηλεκτρικός κινητήρας, ο οποίος χρησιμοποιεί τεχνολογία προερχόμενη από τη Formula Ε, παράγει περισσότερα από 230kW. Δίνει στη Speedtail την υψηλότερη απόδοση από οποιονδήποτε ηλεκτρικό κινητήρα που χρησιμοποιείται σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Η απόδοση ισχύος είναι 8,3kW / kg, διπλάσια από την απόδοση ενός μέσου σπορ αυτοκινήτου.

 

Details

Details

 



Με τη χρήση κορυφαίας τεχνολογίας



Οι Μηχανικοί από την McLaren Applied – το τμήμα McLaren Group που εστιάζει στην ανάπτυξη εικονικών προϊόντων, τηλεμετρία, ηλεκτροδότηση και έλεγχο – συνεργάστηκαν με την ομάδα Speedtail Electric Drive Technology. Στόχος τους να ενσωματώσουν την πρωτοποριακή τεχνολογία ώστε το υβριδικό Hyper-GT να πραγματοποιήσει την εξαιρετική αυτή απόδοση.



Το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας υψηλής τάσης είναι αυτό στο οποίο η Speedtail καινοτομεί πραγματικά. Μια κυλινδρική κυψέλη υψηλής ισχύος βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογίας της μπαταρίας. Είναι εξαιρετικά συμπαγής και προσφέρει την καλύτερη αναλογία ισχύος προς βάρος οποιασδήποτε μπαταρίας υψηλής τάσης που διατίθεται σήμερα. Ως ένδειξη για το πώς έχει προχωρήσει η τεχνολογία McLaren, η πυκνότητα ισχύος αυτής της μπαταρίας είναι τετραπλάσια από αυτήν της μονάδας στο McLaren P1, παρέχοντας 5,2kW / kg και απόδοση 270kW.

 

Ο σχεδιασμός και η ενσωμάτωση του συστήματος μπαταρίας επιτρέπει στο Speedtail να επιτύχει τη μέγιστη ταχύτητά του μέσω έξυπνης ενεργειακής ανάπτυξης. Τα κύρια αυτά στοιχεία επιτυγχάνονται επειδή τα στοιχεία ελέγχονται θερμικά από ένα διηλεκτρικό σύστημα ψύξης, το πρώτο σύστημα του είδους που χρησιμοποιείται σε ένα οδικό αυτοκίνητο παραγωγής.



Περισσότερες πληροφορίες στον ακόλουθο σύνδεσμο:



https://cars.mclaren.com/en/latest/post/speedtail-achieving-the-maximum.




#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...