MINI John Cooper Works

MINI John Cooper Works

MINI John Cooper Works

MINI John Cooper Works
MINI John Cooper Works

 

Όταν η γνώριμη διασκεδαστική οδήγηση εξελίσσεται σε συναρπαστική αγωνιστική αίσθηση, τότε μιλάμε για τα μοντέλα MINI John Cooper Works.

 

 

MINI John Cooper Works

John Cooper Works

 

Κάθε μοντέλο John Cooper Works συνδυάζει ξεχωριστό στυλ με αγωνιστικές επιδόσεις με το δικό του τρόπο. Στη γραμμή εκκίνησης φιγουράρουν κορυφαίοι «αθλητές» της μικρής και της πολυτελούς compact κατηγορίας. Καθένας από αυτούς εγγυάται την απόλυτη διασκεδαστική οδήγηση και συναρπαστικές επιδόσεις. 

 

 

Η σχέση μεταξύ MINI και John Cooper Works βασίζεται σε μία παράδοση δεκαετιών. Μια παράδοση με επιτυχίες στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και στην κοινή αντίληψη περί διασκευαστικής οδήγησης. Πριν από έξι δεκαετίες, ο σχεδιαστής σπορ αυτοκινήτων John Cooper προετοίμασε το δρόμο για τη συμμετοχή του κλασικού Mini σε αγώνες ταχύτητας και αγώνες ράλι. Τρεις νίκες γενικής κατάταξης στο Monte Carlo Rally εκτόξευσαν τη φήμη του βρετανικού μικρού μοντέλου ήδη από τη δεκαετία του 1960. Στο πιο πρόσφατο παρελθόν, η αγωνιστική καριέρα του MINI επισφραγίστηκε με έξι επιτυχίες στο Dakar Rally.

 

 

John Cooper Works Cabrio

John Cooper Works Cabrio

 

MINI John Cooper Works Cabrio

 

 

Η αποκλειστική open-air διασκεδαστική οδήγηση επιτείνει τη γοητεία του MINI John Cooper Works Cabrio (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 7,4 – 7,1 l/100 km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, 7,4 – 7,1 l/100 km σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 167 – 161 g/km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, 169 – 163 g/km σύμφωνα με τον κύκλο NEDC). Και τα δύο μοντέλα θα συμμετέχουν τώρα στους αγώνες με φρέσκα σχεδιαστικά στοιχεία. Οι σημαντικότερες αλλαγές στο εξωτερικό περιλαμβάνουν ένα μινιμαλιστικό εμπρός τμήμα, την εξαγωνική μάσκα, που είναι μεγαλύτερη και πιο επιβλητική, τα νέα πλαϊνά φινιστρίνια και μία πίσω ποδιά σχεδιασμένη με ακρίβεια, στο κάτω τμήμα της οποίας ένας ιδιαίτερα εντυπωσιακός διαχύτης πλαισιώνει τώρα τις δύο απολήξεις του σπορ συστήματος εξαγωγής.

 

 

Κινητήρας

 

 

Ένας δίλιτρος, τετρακύλινδρος κινητήρας τεχνολογίας MINI TwinPower Turbo παράγει συναρπαστικές επιδόσεις και στα δύο μοντέλα. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 170 kW/231 hp. Η μέγιστη ροπή φτάνει στα 320 Nm. Η κινητήρια ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, στάνταρ, και ενός 8-τάχυτου Steptronic Sport (προαιρετικά). Το MINI John Cooper Works ολοκληρώνει το σπριντ 0– 100 km/h σε 6,3 δευτερόλεπτα (αυτόματο: 6,1 δευτ.). Η τελική του ταχύτητα είναι 246 km/h. Το MINI John Cooper Works Cabrio έχει επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 6,6 δεύτερα (αυτόματο: 6,5 δεύτερα). Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 242 km/h (αυτόματο: 241 km/h).

 

 

John Cooper Works Clubman Dashboard

John Cooper Works Clubman Dashboard

 

MINI John Cooper Works Clubman

 

 

Τα δύο μοντέλα John Cooper Works ανοίγουν μία νέα διάσταση στις εμπνευσμένες επιδόσεις και την απεριόριστη καταλληλότητα για καθημερινή χρήση στην πολυτελή compact κατηγορία. Με μεταβλητό εσωτερικό, πέντε καθίσματα κανονικών διαστάσεων, τον ισχυρότερο κινητήρα που έχει κατασκευαστεί ποτέ για μοντέλα MINI και το σύστημα τετρακίνησης ALL4 (στάνταρ), έχουν όλα τα προσόντα για να προσελκύσουν ακόμα περισσότερους λάτρεις της αγωνιστικής οδήγησης. Το MINI John Cooper Works Clubman (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 7,9 – 7,4 l/100 km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, 7,0 – 6,6 l/100 km σύμφωνα με τον κύκλο NEDC, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 180 – 168 g/km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, 161- 151 g/km σύμφωνα με τον κύκλο NEDC) συνδυάζει τον ακραίο σπορ χαρακτήρα με την ξεχωριστή φιλοσοφία αμαξώματος ενός σύγχρονου Shooting Brake.

 

 

Κινητήριο σύστημα

 

 

Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 225 kW/306 hp. Από την πλευρά της, η μέγιστη ροπή φτάνει στα 450 Nm. Συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic Sport στάνταρ. Και στα δύο μοντέλα, το σύστημα τετρακίνησης ALL4 αναλαμβάνει την κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω τροχών με ακρίβεια και όπως απαιτεί η εκάστοτε οδηγική κατάσταση. Το σύστημα υποστηρίζεται από το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Το συγκεκριμένο είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο και μειώνει τη διαφορά ταχύτητας μεταξύ των εμπρός τροχών. Με ποσοστό εμπλοκής έως 39%, βελτιώνει την πρόσφυση σε χαλαρά εδάφη ή σε αντίξοες καιρικές συνθήκες και τη δυναμική συμπεριφορά στις γρήγορες στροφές.

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...