Mitsubishi ASX 114 PS

Mitsubishi ASX 114 PS

 1 Mitsubishi ASX 16 116 ps 1 1 Mitsubishi ASX 16 116 ps 2 1 Mitsubishi ASX 16 116 ps 3 1 Mitsubishi ASX 16 116 ps 4 1 Mitsubishi ASX 16 116 ps 5 1 Mitsubishi ASX 16 116 ps 6 1 Mitsubishi ASX 16 116 ps 7 1 Mitsubishi ASX 16 116 ps 8 1 Mitsubishi ASX 16 116 ps 9 1 Mitsubishi ASX 16 116 ps 11 1 Mitsubishi ASX 16 116 ps 12 1 Mitsubishi ASX 16 116 ps 13 1 Mitsubishi ASX 16 116 ps 21

Δοκιμάζουμε το νέο Mitsubishi ASX με το βελτιωμένο πετρελαιοκινητήρα των 114 ίππων και μόνιμη τετρακίνηση.

Η τρέχουσα έκδοση δεν αποτελεί παρά ένα διακριτικό facelifting του ASX πρώτης γενιάς που παρουσιάστηκε το 2010 και η οποία αποτελεί τη βάση για την παραγωγή των αντίστοιχων μοντέλων Citroen C4 Aircross και Peugeot 4008. H συνεργασία αυτή έρχεται ως συνέχεια της παλιότερης των δύο ομίλων, όταν το Outlander αποτέλεσε τη βάση της κατασκευής των Citroen C-Crosser και Peugeot 4007.

Οι διαφορές εντοπίζονται στη μάσκα, στα φώτα ομίχλης στον προφυλακτήρα, που πλέον διαθέτει και ενσωματωμένη εισαγωγή αέρα. Οι πλευρικές επιφάνειες παραμένουν χωρίς αλλαγές, πίσω όμως νέος είναι ο προφυλακτήρας και τα φώτα που ενσωματώνει. Νέες είναι επίσης οι ζάντες των 18 ιντσών, ενώ περιορισμένες είναι και αλλαγές στο εσωτερικό, οι οποίες αφορούν κυρίως τις επενδύσεις στις ακριβότερες εκδόσεις και τα χειριστήρια στο τιμόνι.

Το εσωτερικό παραμένει με μικρές αλλαγές κυρίως στο τιμόνι, στα γραφικά των οργάνων, όπως επίσης και στην κεντρική κονσόλα, όπου οι Piano Black επενδύσεις αναβαθμίζουν τη συνολική εικόνα. Από εκεί και πέρα τα πλαστικά είναι σχετικά σκληρά ακολουθώντας την πάγια τακτική των Ιαπώνων στα οχήματα του είδους. Ικανοποιητικοί είναι οι αποθηκευτικοί χώροι και γενικότερα η πρακτικότητα της καθημερινής χρήσης χωρίς όμως αυτό να ισχύει και για την οθόνη στην κεντρική κονσόλας, ο χειρισμός της οποίος της οποίας απαιτεί χρόνο προσαρμογής. Επιπρόσθετα οι λειτουργίες της δεν βρίσκονται στην κορυφή των εξελίξεων. Από την άλλη, ακόμη και πέντε επιβάτες θα φιλοξενηθούν με σχετική άνεση στο εσωτερικό, ενώ ο χώρος αποσκευών των 418 λίτρων θα φιλοξενήσει με άνεση τα απαραίτητα για το ταξίδι.

Στις αλλαγές που έχει δεχθεί το βελτιωμένο ASX περιλαμβάνονται και τα μέρη της ανάρτησης, όπου έχουν τοποθετηθεί νέα αμορτισέρ, ενώ έχει επανασχεδιαστεί η γεωμετρία της με στόχο την προσφορά υψηλότερων επιπέδων άνεσης. Mε τον τρόπο αυτό το νέο ASX απορροφά με αποτελεσματικότερο τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς από την άλλη πλευρά να είναι τόσο μαλακό, ώστε να κουράζει ή να φοβίζει σε κλειστές διαδρομές. Συνολικά διατηρεί εύκολα την επιθυμητή πορεία, πλησιάζει με ασφάλεια τα όρια της πρόσφυσης και αν παραστεί ανάγκη ικανοποιεί τον οδηγό που θα επιχειρήσει να κινηθεί πιο γρήγορα.

Η πιο σημαντική διαφοροποίηση, όμως, είναι αυτή στο χώρο του κινητήρα. Το νέο 1.6 diesel μοτέρ αντικαθιστά αυτό το των 1.8 λίτρων, αποδίδοντας λιγότερους ίππους, 114 έναντι 150, και 270 έναντι 300 Nm ροπής. Η τελευταία μπορεί να αυξηθεί στιγμιαία στα 285 NM σε λειτουργία Overboost. Βασικό χαρακτηριστικό του κινητήρα, είναι ότι καλύπτει την προδιαγραφή euro 6 εκπέμποντας 119 γρ./χλμ. CO2 και 0,08 γρ./χλμ. οξειδίων του αζώτου. H επίσημη κατανάλωση ορίζεται στα 4,6 λτ./100 χλμ.για τη δικίνητη έκδοση και στα 5,0 λτ./100 χλμ. για την τετρακίνητη. Η κατασκευαστική του νέου κινητήρα ακολουθεί υποτετράγωνη λογική, η διαδρομή δηλαδή είναι μεγαλύτερη της διαμέτρου, ενώ και η συμπίεση μειώνονται στο μόλις 16:1. Με τον τρόπο αυτό η απόδοση παραμένει υψηλή μέχρι τις τρεισήμισι χιλιάδες τροφές από εκεί και πέρα ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευθεί τις σχετικά κοντές πρώτες σχέσεις του χειροκίνητο κιβώτιο κιβωτίου των έξι σχέσεων, μέσω του ακριβούς σε αίσθηση επιλογέα, ώστε να κινήσει με άνεση τα 1.450 κιλά του καθαρού βάρους του αυτοκινήτου.

Τη φιλικότητα του προφίλ του κινητήρα υποστηρίζουν μεταξύ άλλων το σύστημα στο Automatic Stop & Go, το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης και τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης. Αν πάμε λίγο πιο βαθιά στον κινητήρα, θα βρούμε μερικές ακόμη λύσεις για τη μείωση των τριβών, όπως την έλλειψη αντικραδασμικού άξονα, την αποστολή του οποίου έχει αναλάβει το βολάν διπλής μάζας. Η καδένα χρονισμού έχει παραχωρήσει τη θέση της σε ιμάντα, το turbo είναι μεταβλητής γεωμετρίας και συνδυάζεται με intercooler, ενώ η εξάτμιση περιλαμβάνει καταλυτικό σύστημα μείωση των οξειδίων του αζώτου και φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων καπνού. Η μείωση της εκπομπής των οξειδίων του αζώτου υποστηρίζεται από επιτυγχάνεται με ψεκασμό του ορού Rhodia Eolys Powerflex, ο οποίος φυλάσσεται σε ξεχωριστό δοχείο παράλληλα με το πλαστικό δοχείο καυσίμων και έχει προσδόκιμο ζωής τα 160.000 χλμ.

Η τετρακίνηση Αll Wheel Control επιλέγεται μέσω ενός μπουτόν στην κεντρική κονσόλα και προσφέρει τρεις λειτουργίες All Wheel drive με αποκλειστική κίνηση στους εμπρός τροχούς, auto με αυτόματη τετρακίνηση, κατά την οποία ποσοστό ροπής από 2 έως 50% μπορεί να μεταφερθεί στον πίσω άξονα και Lock με κεντρικό κλείδωμα. Με αυτό το τεχνολογικό υπόβαθρο, ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 18 εκατοστών και τα κατάλληλα ελαστικά μπορείτε να φτάσετε πολύ πιο μακρά από ό,τι μπορείτε να φανταστείτε και μάλιστα χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψετε και μια περιουσία. Πιο συγκεκριμένα το νέο ASX με τον κινητήρα 1.6 diesel στην προσθιοκίνητη έκδοση Invite Plus προσφέρεται αντί 22.670 ευρώ, ενώ η κορυφαία 4WD Intense Plus Panorama της δοκιμής αντί 26.970 ευρώ.


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...