Sting και Shaggy σε διαφημιστική καμπάνια της Fiat
Sting και Shaggy σε διαφημιστική καμπάνια της Fiat, με την εταιρεία να λανσάρει ένα νέο teaser, με το οποίο γιορτάζει την επιτυχία των καλλιτεχνών.
Τον τίτλο Best Reggae Album κέρδισαν στα βραβεία Grammy του 2019 οι Sting και Shaggy. Το άλμπουμ με το οποίο κατάφεραν να διακριθούν, είναι το 44/876. Μάλιστα αυτό αποτελεί σύνθεση του τηλεφωνικού κωδικού της Αγγλίας (Sting) και της Τζαμάικα (Shaggy).
Ο Ολιβιέ Φρανσουά, Επικεφαλής της Fiat και FCA Global CMO, σημείωσε. «Είμαι ενθουσιασμένος για αυτή την εξαιρετική διάκριση. Η Fiat με ιδιαίτερη τιμή συγχαίρει τους δύο θρυλικούς καλλιτέχνες».
Η νέα καμπάνια δημιουργήθηκε από τον διάσημο σκηνοθέτη Τζόζεφ Καν. Σε αυτή περιλαμβάνεται ένα teaser που έχει επιλεγμένες σκηνές από τη νέα τηλεοπτική διαφήμιση. Φυσικά, στην καμπάνια μετέχουν και οι δύο ερμηνευτές με αφορμή την παρουσίαση μιας νέας σειράς για την επέτειο των 120 χρόνων της Fiat.
Να σημειωθεί πως ο Καν σκηνοθέτησε επίσης το μουσικό βίντεο των Sting και Shaggy για το νέο single, «Just One Lifetime», που υποστηρίζει η Fiat.
Πηγή: Fiat