Whirlpool Experience Tour

Whirlpool Experience Tour

Whirlpool Experience Tour

Whirlpool Experience Tour
Whirlpool Experience Tour

Ο Όμιλος WHIRLPOOL ανακοίνωσε το λανσάρισμα του Whirlpool Experience Tour, σε συνεργασία με την PEUGEOT, προκειμένου να δημιουργηθεί μια εξαιρετική εμπειρία.

 

Whirlpool Experience Tour

Whirlpool Experience Tour

 

Εκμεταλλεύτηκαν, λοιπόν, την τεχνογνωσία του PEUGEOT Design Lab για να δημιουργήσουν ένα food truck, εμπνευσμένο από τον κόσμο των μπιστρό και της γαστρονομίας. Η ιδέα ξεκίνησε από το μοντέλο PEUGEOT EXPERT.  Αυτό μετασχηματίστηκε καταλλήλως από την εταιρεία BCC. Πριν ξαναρχίσει την περιοδεία του τον Απρίλιο του 2022, το Whirlpool Experience Tour ολοκληρώνει μια επιτυχημένη πρώτη σεζόν το 2021, με 20 επισκέψεις πόλεων και πολλές παρουσιάσεις.

 


Premium σχεδιασμός και απόλαυση

 

 

Οι σχεδιαστές του PEUGEOT Design Lab και της WHIRLPOOL έχουν τοποθετήσει την εμπειρία των πελατών στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός τους. Το συγκεκριμένο γεγονός φαίνεται άλλωστε και σε αυτή την ξεχωριστή καντίνα. Ο σεφ βρίσκεται ίδιο ύψος με τους πωλητές για μια πιο φιλική προσέγγιση κατά τη διάρκεια των παρουσιάσεων. Στο πίσω μέρος της καντίνας υπάρχει ένα σύστημα πολυμέσων. Διαθέτει προηγμένο σύστημα ήχου και μεγάλη οθόνη εμπνευσμένη από το «Le Bistrot du Lion» που μεταδίδει σεμινάρια και εξηγεί τα χαρακτηριστικά των φούρνων του food truck.

 

 

Ένα νέο επικοινωνιακό εργαλείο

 

 

Το Whirlpool Experience Tour είναι αναπόσπαστο μέρος της επικοινωνιακής στρατηγικής της μάρκας. Αυτό το ξεχωριστό επικοινωνιακό εργαλείο προορίζεται για χρήση B2B. Απευθύνεται στους πωλητές του δικτύου λιανικής της Whirlpool, σε ειδικούς στο χώρο της γαστρονομίας, καθώς και σε εμπόρους σε όλη τη Γαλλία. Επιπλέον, θα συμμετάσχει και σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις.

 

 

PEUGEOT και WHIRLPOOL μοιράζονται κοινές αξίες

 

 

Δεν είναι τυχαίο ότι ο όμιλος WHIRLPOOL ζήτησε από το στούντιο του PEUGEOT Design Lab να υλοποιήσει αυτή την ιδέα. Μετά από το Gillardeau food truck, το PEUGEOT Design Lab επιδεικνύει για άλλη μια φορά την καινοτομία και την τεχνογνωσία του ακόμη και για πελάτες που δεν ασχολούνται με το αυτοκίνητο.

 

 

Για τη WHIRLPOOL και την PEUGEOT το συναίσθημα και η τεχνολογία βρίσκονται στο επίκεντρο του σχεδιασμού των προϊόντων τους. Πρωταρχικό ρόλο έχουν η καλή απόδοση και η αποτελεσματικότητα. Ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν ξεχνάνε την κοινωνική και περιβαλλοντική ευθύνη. Αυτή η συνεργασία είναι πλήρως εναρμονισμένη με τη νέα υπογραφή της Whirlpool «The sense of what is really important». Η συγκεκριμένη στοχεύει μάλιστα στην προώθηση της ευημερίας του ανθρώπου και του πλανήτη.

 

 

Η Whirlpool σχεδιάζει να συνεχίσει τις περιοδείες της και στα ευρωπαϊκά της δίκτυα: Ιταλία, Πολωνία και Ηνωμένο Βασίλειο.


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...