Η Ford κατασκεύασε Νέο Κλιματικό Εργαστήριο

Η Ford κατασκεύασε Νέο Κλιματικό Εργαστήριο

Η Ford κατασκεύασε Νέο Κλιματικό Εργαστήριο, Ford Climate test center 2018 (1)

Η Ford κατασκεύασε Νέο Κλιματικό Εργαστήριο, Ford Climate test center 2018 (1)

Στο νέο Κέντρο Κλιματικών Δοκιμών της Ford, που προσομοιώνει ακραίες κλιματικές συνθήκες, οι μηχανικοί της εταιρείας ελέγχουν όλα τα συστήματα των αυτοκινήτων.

Η Ford κατασκεύασε Νέο Κλιματικό Εργαστήριο, Ford Climate test center 2018 (2)

Η Ford κατασκεύασε Νέο Κλιματικό Εργαστήριο, Ford Climate test center 2018 (2)

Επενδύοντας πάνω από 70 εκατομμύρια ευρώ, η Ford κατασκεύασε Νέο Κλιματικό Εργαστήριο, στο οποίο ελέγχονται όλα τα συστήματα των αυτοκινήτων.

Το εργοστάσιο εκτείνεται σε μια έκταση όση το μέγεθος ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου. Μάλιστα, στα διάφορα τμήματά του, προσομοιώνονται ακραίες συνθήκες, όπως είναι ο καύσωνας, το ψύχος, αλλά και η υγρασία. Προσομοιώνεται ύψος 5.200μ., ίδιο με αυτό της Νότιας Βάσης στο Έβερεστ των Ιμαλαΐων.

Η εγκατάσταση, μπορεί επίσης να ψύξει δύο αίθουσες έως τους -40 βαθμούς Κελσίου ή να τις θερμάνει έως τους 55 βαθμούς, αλλά και να δημιουργήσει υγρασία της τάξης του 95%.

Στις δοκιμές, οι μηχανικοί εξετάζουν την άνεση, την ασφάλεια, την αντοχή, το φρενάρισμα, την ηλεκτρική απόδοση, τον κλιματισμό και άλλα πολλά. Αναλύουν διάφορους παράγοντες, με απώτερο σκοπό τη βέλτιστη παράδοση των οχημάτων της εταιρείας στους υποψήφιους αγοραστές.

Η Ford κατασκεύασε Νέο Κλιματικό Εργαστήριο: Αεροδυναμικές σήραγγες

-Στην αεροδυναμική σήραγγα 1, τα αυτοκίνητα δοκιμάζονται σε ζεστές και ψυχρές συνθήκες. Υπάρχουν 28 προβολείς των 4.000 watt, οι οποίοι προσομοιώνουν ισχυρή ηλιακή ακτινοβολία και αυτό επιτρέπει στους μηχανικούς να διαπιστώσουν πόσο γρήγορα μπορεί να ψυχθεί η καμπίνα των επιβατών. Επίσης, γίνεται αξιολόγηση του θορύβου μέσα σε αυτή, όταν λειτουργούν τα συστήματα θέρμανσης και κλιματισμού.

-Στην αεροδυναμική σήραγγα 2, γίνεται ό,τι και στην πρώτη. Πέραν όλων των άλλων, οι μηχανικοί μπορούν να δημιουργήσουν συνθήκες χιονιού και να τεστάρουν πόσο γρήγορα θα θερμανθεί η καμπίνα και να αξιολογήσουν την εκκίνηση του κινητήρα.

-Στην αεροδυναμική σήραγγα 3, οι μηχανικοί προσομοιώνουν ταχύτητες ανέμου έως 120 χ.α.ω. και υψόμετρο έως τα 5.200μ.. Αυτές οι δοκιμές, εξασφαλίζουν την αντοχή των σωληνώσεων όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί σε υψηλότερη πίεση.

Πηγή: Ford


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...