Η Ford προχωρά σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον
Η Ford προχωρά σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον με το νέο υβριδικό κινητήρα 2.5L Duratec αλλά και με την αύξηση δυναμικότητας στη γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών.
Από τα τέλη του 2022, το εργοστάσιο κινητήρων της Βαλένθια θα κατασκευάζει τον υβριδικό κινητήρα 2.5L Duratec για την Ευρώπη, ο οποίος χρησιμοποιείται στο Kuga PHEV και στις υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων Kuga, Galaxy και S–MAX. Ο βενζινοκινητήρας 2.5L λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson και είναι ο πρώτος του είδους του που θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη ενισχύοντας τη σημασία που διαδραματίζουν οι plug–in υβριδικές και πλήρως υβριδικές εκδόσεις στην τρέχουσα και μελλοντική γκάμα μοντέλων της Ford στην Ευρώπη.
Ο υβριδικός κινητήρας 2.5L Duratec – που κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή στο εργοστάσιο της Ford στο Chihuahua (Μεξικό) – θα παράγεται στη Βαλένθια μαζί με τους βενζινοκινητήρες 2.0L και 2.3L EcoBoost ,οι οποίοι εξακολουθούν να γνωρίζουν υψηλή ζήτηση.
Πρόσθετη επένδυση 5,2 εκατομμυρίων ευρώ
Η Ford επιβεβαίωσε επίσης μία πρόσθετη επένδυση ύψους 5,2 εκατομμυρίων ευρώ για την υποστήριξη της αύξησης της δυναμικότητας της γραμμής συναρμολόγησης μπαταριών στη Βαλένθια μετά από μία αρχική επένδυση 24 εκατομμυρίων ευρώ τον Ιανουάριο του 2020. Η εγκατάσταση ξεκίνησε τη λειτουργία της πέρσι το Σεπτέμβριο. Η πρόσθετη δυναμικότητα είναι απαραίτητη προκειμένου να υποστηριχτεί η αυξημένη ζήτηση για την παραγωγή υφιστάμενων και μελλοντικών ηλεκτροκίνητων μοντέλων.
Μέχρι τα μέσα του 2026, το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της Ford θα έχουν τη δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές, είτε με τη μορφή αμιγώς ηλεκτρικών ή plug–in υβριδικών μοντέλων, εν όψει της μετάβασης της εταιρείας σε πλήρη εξηλεκτρισμό μέχρι το 2030.
Η Ford έχει δεσμευτεί πλήρως στην εξέλιξη της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη, ενισχύοντας τη θέση της με αυτοκίνητα όπως τα Kuga, Puma και Explorer PHEV. Η εταιρεία εισάγει νέα προϊόντα στη Γηραιά Ήπειρο, με την αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach–E που λανσάρεται αυτή τη στιγμή – και την Mustang Mach–E GT που αναμένεται στη συνέχεια της χρονιάς – και το πρώτο, αμιγώς ηλεκτρικό επιβατικό μοντέλο μαζικής παραγωγής που πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2023.