H Michelin στο εικονικό Le Mans 24 Hours

Le Mans 24 Hours Virtual

H Michelin στο εικονικό Le Mans 24 Hours

H Michelin στο εικονικό Le Mans 24 Hours
H Michelin στο εικονικό Le Mans 24 Hours

H Michelin στο εικονικό Le Mans 24 Hours, με την εταιρεία ελαστικών να αποτελεί επίσημο συνεργάτη του συγκεκριμένου event.

 

Le Mans 24 Hours Virtual

Le Mans 24 Hours Virtual

 

Καθώς τα μέτρα του lockdown αρχίζουν σταδιακά να χαλαρώνουν σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο, οι fans των eSports και του μηχανοκίνητου αθλητισμού περιμένουν την επιστροφή αγώνων παγκόσμιας κλάσης στις 13-14 Ιουνίου. Αυτό χάρη στη διοργάνωση του πρώτου virtual αγώνα Le Mans 24 Hours από τη Le Mans Esports Ltd και την ACO (Automobile Club de l’Ouest). Σε αυτόν το συναρπαστικό αγώνα, θα δούμε επαγγελματικές ομάδες και οδηγούς να ανταγωνίζονται μαζί με μερικούς από τους καλύτερους eGamers του κόσμου. Η δράση ξεκινά με την έναρξη της πρώτης δωρεάν προπόνησης. Αυτή θα πραγματοποιηθεί στις 10 Ιουνίου και θα ακολουθήσουν οι προκριματικοί γύροι και ο αγώνας το επόμενο Σαββατοκύριακο.



Όλα τα αυτοκίνητα που αγωνίζονται και στις δύο κατηγορίες του εναρκτήριου virtual αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans, θα τρέξουν με ελαστικά της Michelin.



Η Michelin ενδιαφερόταν έντονα να συμμετέχει στο virtual αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans. Μάλιστα αυτό όχι μόνο λόγω της ποιότητας του event, αλλά και λόγω των χαρακτηριστικών της πλατφόρμας rFactor 2. Η τελευταία αναπαράγει πειστικά τον πολύ σημαντικό ρόλο που έχουν τα ελαστικά σε πραγματικούς αγώνες.



Τα ελαστικά Michelin στην πρώτη γραμμή



Έτσι, τα ελαστικά θα βρίσκονται στην πρώτη γραμμή κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας των ομάδων και των οδηγών. Ακριβώς όπως δηλαδή συμβαίνει και σε έναν πραγματικό αγώνα. Η Michelin συνεργάζεται ήδη μαζί τους, εξετάζουν διαφορετικά σενάρια και αναζητούν τις πιο λογικές στρατηγικές. Λαμβάνουν υπόψη την ώρα και τις καιρικές συνθήκες – επειδή το να έχουμε το σωστό ελαστικό την κατάλληλη στιγμή, μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά!



«Η Michelin συμμετέχει, με μεγάλη χαρά, στο virtual αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans. Είναι μια εξαιρετική πρωτοβουλία και μια ποιοτική πλατφόρμα». Αυτό δήλωσε ο Matthieu Bonardel, Διευθυντής της Michelin Motorsport. «Η Michelin επενδύει όλο και περισσότερο στο eGaming με τρόπο που συνάδει με το όραμά της, ως κορυφαίος κατασκευαστής ελαστικών, και σε πλατφόρμες που αντικατοπτρίζουν τα χαρακτηριστικά των πραγματικών αγωνιστικών ελαστικών και τον ρόλο που διαδραματίζουν. Χαρακτηριστικά όπως οι επιδόσεις και η διάρκεια ζωής, αποτελούν τον πυρήνα της δέσμευσης του Ομίλου για αγώνες αντοχής. Ο προσομοιωτής rFactor 2 έχει και τα δύο», προσθέτει ο Matthieu Bonardel. «Είναι πολύ σημαντικό για τη Michelin να προσφέρει επιδόσεις που διαρκούν – αυτό αποτελεί την υπόσχεση των ελαστικών της τόσο εντός όσο και εκτός πίστας».



«Η Michelin θα βοηθήσει τους οδηγούς στη διαχείριση των ελαστικών κατά τη διάρκεια του virtual αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans», εξηγεί ο Pierre Alves, Διευθυντής των προγραμμάτων αγώνων αντοχής της Michelin. «Τα πληρώματα κάθε αυτοκινήτου θα αποτελούνται από τέσσερις οδηγούς, συμπεριλαμβανομένων των sim racers. Μάλιστα, παρόλο που οι επαγγελματίες είναι συνηθισμένοι να συνεργάζονται με τη Michelin για τις στρατηγικές τους στον αγώνα, για τους συμπαίκτες του eGamer αυτό θα είναι κάτι νέο. Αυτός ο συνδυασμός virtual και πραγματικού αγώνα υπόσχεται να είναι πολύ συναρπαστικός»!





eSports – Ένας νέος τρόπος να μιλάμε με τους οδηγούς



Ως μια γέφυρα μεταξύ των προσομοιωτών αγώνα και της πραγματικότητας, ο virtual αγώνας των 24 Ωρών του Le Mans υπόσχεται να αποτελέσει μια αποτελεσματική πλατφόρμα επικοινωνίας για το ευρύ κοινό. Από τη μία πλευρά, θα προσφέρει στους sim racers την ευκαιρία να συνεργαστούν με οδηγούς και ομάδες που είναι εξοικειωμένοι με τους αγώνες στο Le Mans. Από την άλλη, αυτή η virtual εκδοχή του παγκοσμίου φήμης αγώνα θα δώσει στους πιο παραδοσιακούς οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού την ευκαιρία να ανακαλύψουν το eGaming, όπου συναντιούνται δύο κόσμοι και δύο διαφορετικές γενιές.



Τα eSports έχουν ήδη ενεργό ρόλο στη στρατηγική της μάρκας Michelin. Το 2019, για παράδειγμα, ο Όμιλος Michelin υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με τo Gran Turismo του Sony PS4. Η συμβολή της Michelin στο Gran Turismo Sport και σε άλλα λογισμικά προσομοίωσης και πλατφόρμες eGaming, βασίζεται στην εκτενή κατανόηση της επιστήμης των ελαστικών και των υλικών τους, καθώς και στην κατανόηση της τεχνολογίας του προσομοιωτή και των εικονικών ελαστικών. Με αυτήν την τεχνογνωσία, η Michelin μπορεί να βοηθήσει τους προγραμματιστές υπολογιστών να παράγουν τους αλγόριθμους που απαιτούνται για την αναπαραγωγή των χαρακτηριστικών των πραγματικών ελαστικών σε ψηφιακή μορφή.



Συντονιστείτε στις 10 Ιουνίου καθώς η μάχη ξεκινά με αυτόν τον virtual αγώνα. Εκεί  όπου μπορείτε να δείτε τη Michelin να πετυχαίνει νέες νίκες στον εναρκτήριο εικονικό αγώνα των 24 Ωρών του Le Mans. Μέχρι σήμερα, η Michelin έχει κερδίσει, 22 νίκες στο μεγαλύτερο αγώνα αντοχής στον κόσμο.



Πηγή: Michelin








#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...