Νέα Honda CRF250R

Νέα Honda CRF250R

Νέα Honda CRF250R

Νέα Honda CRF250R
Νέα Honda CRF250R

 

Η νέα Honda CRF250R είναι ισχυρότερη από ποτέ, με το πλαίσιο της 22YM CRF450R που κατέκτησε το πρωτάθλημα MXGP, διατίθεται δε ήδη στην ελληνική αγορά με τιμή 9.100€.

 

Action

Action

 

 

Για πιο άνετη οδήγηση στις υψηλές ταχύτητες, οι πρόσφατες εξελίξεις της CRF450R πραγματοποιήθηκαν με γνώμονα τη μείωση της κόπωσης του αναβάτη – βοηθώντας, όχι μόνον αναβάτες μεγάλου διαμετρήματος, αλλά και φίλους του MX ανεξαρτήτως ικανοτήτων, να βελτιώνουν συνεχώς τα γυρολόγιά τους.

 

 

Τα οφέλη που προκύπτουν από το ελαφρύτερο πλαίσιο για την CRF450R κάνουν ακόμα πιο έντονη την παρουσία τους στην CRF250R. Το κατά 3kg ελαφρύτερο νέο πλαίσιο της CRF250R και η ισορροπημένη ακαμψία του ψαλιδιού – σε συνδυασμό με την πιο γρήγορη γεωμετρία και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος – στοχεύουν σε κορυφαίες επιδόσεις στις στροφές και στην ευκολία χειρισμών. Επιπλέον, ένα πλήρες revalving της ανάρτησης Showa βελτιώνει την απόσβεση των κραδασμών, την ελκτική πρόσφυση και τον έλεγχο.

 

 

Οι αναβάτες ανέκαθεν αγαπούσαν την εντυπωσιακή μέγιστη ισχύ της CRF250R. Για να συνδυαστεί όμως η δύναμη στις χαμηλές στροφές με τη γεμάτη καμπύλη στις μεσαίες στροφές, χρειάστηκαν εκτενείς τροποποιήσεις τόσο στην εισαγωγή όσο και στην εξαγωγή του κινητήρα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη βελτίωση της ακρίβειας του χρονισμού των εκκεντροφόρων στις υψηλές στροφές και στην αξιοπιστία σε βάθος χρόνου. Ένας βελτιωμένος συμπλέκτης με 9 δίσκους και νέα κλιμάκωση για το ενισχυμένο κιβώτιο εξασφαλίζουν την πλήρη αξιοποίηση της αυξημένης ροπής.

 

 

Πλαίσιο

 

 

Η εξέλιξη της CRF450R, καθορίζει και αυτήν της CRF250R. Επομένως, ενώ το πλαίσιό της παρέμεινε το ίδιο για το 21YM, για το 22YM αποκτά το πλαίσιο που έκανε ντεμπούτο στην 21YM CRF450R παραγωγής, έπειτα από εκτενείς βελτιώσεις του αγωνιστικού τμήματος της HRC. Αποτελεί τη βάση εξέλιξης της μοτοσυκλέτας του Tim Gajser που οδήγησε σε δύο συνεχόμενα Παγκόσμια Πρωταθλήματα MXGP.

 

 

Μαζί με τον ισχυρότερο κινητήρα, τη μείωση βάρους κατά 3kg, αλλαγές στη γεωμετρία και αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, συνθέτουν ένα πακέτο που υπόσχεται απολαυστικά γρήγορη οδήγηση σε αγωνιστικές συνθήκες.

 

 

Χάρη στις στενότερες κεντρικές δοκούς, το βάρος του πλαισίου μειώθηκε κατά 700g συγκριτικά με την προηγούμενη σχεδίαση, ενώ το επανασχεδιασμένο υποπλαίσιο είναι ελαφρύτερο κατά 320g. Η δυναμική του πλαισίου είναι επίσης νέα: με τη στρεπτική ακαμψία να διατηρείται, η πλευρική ακαμψία μειώθηκε κατά 20% για αυξημένη ταχύτητα στις στροφές, ελκτική πρόσφυση και ακρίβεια διεύθυνσης. Η περιοχή έδρασης του ψαλιδιού φέρει βελτιστοποιημένες ενισχύσεις. Το αλουμινένιο ψαλίδι προσφέρει νέα κατανομή ακαμψίας ώστε να συνεργάζεται άψογα με το πλαίσιο.

 

 

Σύστημα πέδησης

 

 

Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει εμπρός δίσκο κυματοειδούς σχεδίασης 260mm με δαγκάνα δύο εμβόλων διαμέτρου 30 και 27mm. Σε συνδυασμό με τα σωληνάκια υψηλής πίεσης προσφέρει άριστη αίσθηση και σταθερή ισχύ πέδησης. Η πίσω δαγκάνα μονού εμβόλου συνδυάζεται με δίσκο 240mm κυματοειδούς σχεδίασης.

 

 

Κινητήρας

 

 

Ο κινητήρας 249.4cc με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) της CRF250R έχει γίνει διάσημος για τις επιδόσεις του στις υψηλές στροφές και για το 20YM αυξήθηκε η μέγιστη ισχύς και ροπή του στις μεσαίες στροφές. Η βελτιωμένη ισχύς και ροπή από τις χαμηλές στροφές – διατηρώντας όλες τις αναβαθμίσεις του 20YM – οδήγησε στο επόμενο βήμα εξέλιξης για το 22YM. Οι καμπύλες στο δυναμόμετρο το αποδεικνύουν περίτρανα.

 

 

Με περισσότερη ροπή από χαμηλά, η καμπύλη ισχύος είναι πιο ομαλή και γραμμική, ενώ η ροπή κορυφώνεται σε σημαντικά χαμηλότερες στροφές. Συνολικά προσφέρει μέχρι 10% περισσότερη ισχύ και 15% περισσότερη ροπή στις μεσαίες στροφές, ώστε η οδήγηση από στροφή σε στροφή να επιτυγχάνεται πιο αποδοτικά, χρησιμοποιώντας την ίδια σχέση.

 

 

Αποτέλεσμα; Ένας πολύ επιτυχημένος κινητήρας έγινε ακόμα καλύτερος, παράγοντας πλούσια, ωφέλιμη ροπή από τις χαμηλές στροφές, για βέλτιστη αξιοποίηση της ευελιξίας του νέου πλαισίου. Και, συμπερασματικά, ένας αριθμός μικρών ή μεγάλων βελτιώσεων οδήγησαν σε αισθητά αυξημένες επιδόσεις.

 

 

Ηλεκτρονικά

 

 

Το HRC Launch Control προσφέρει στον αναβάτη την καλύτερη επιλογή για μία δυνατή εκκίνηση, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 3 modes:

 

Επίπεδο 3 – 10.000rpm, λασπώδεις συνθήκες/αρχάριος αναβάτης.

Επίπεδο 2 – 11.750rpm, στεγνές συνθήκες/μέσος αναβάτης.

Επίπεδο 1 – 13.000rpm, στεγνές συνθήκες /έμπειρος αναβάτης

 

 

Η ενεργοποίηση του HRC Launch Control είναι εύκολη υπόθεση: απλά τραβήξτε το συμπλέκτη και πιέστε το μπουτόν Start στα δεξιά. Η λυχνία LED θα αναβοσβήσει μία φορά για το Επίπεδο 1. Πιέστε πάλι το μπουτόν Start για 0,5 δευτ. ή περισσότερο, και η λυχνία LED θα αναβοσβήσει δύο φορές για το Επίπεδο 2. Επαναλάβετε τη διαδικασία και η λυχνία LED θα αναβοσβήσει 3 φορές, υποδηλώνοντας ότι έχει επιλεγεί το Επίπεδο 3.

 

 

Το Engine Mode Select Button (EMSB) μεταβάλλει το χαρακτήρα του κινητήρα και διατίθενται 3 χαρτογραφήσεις ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες ή τις προτιμήσεις του αναβάτη: Mode 1 (Στάνταρ). Mode 2. Smooth (Ήπιο). Mode 3 – Aggressive (Επιθετικό). Η λυχνία LED απεικονίζει επίσης το mode που έχει επιλεγεί.

 

 

Το μπουτόν stop του κινητήρα, η προειδοποίηση EFI, το μπουτόν για τα modes του EMSB, και η λυχνία LED βρίσκονται στο αριστερό γκριπ.

 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

 

Τύπος

Υγρόψυκτος 4-χρονος μονοκύλινδρος DOHC

Κυβισμός

249.4cc

ΔιάμετροςΔιαδρομή

79mm x 50.9mm

Σχέση συμπίεσης

13.9:1

Χωρητικότητα λαδιού

1.35L

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

 

Προετοιμασία μείγματος

Ψεκασμός καυσίμου

Χωρητικότητα ντεπόζιτου

6.3L

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

Μίζα

Ηλεκτρική

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

Τύπος συμπλέκτη

Υγρός πολύδισκος

Τύπος κιβωτίου

Μόνιμης εμπλοκής

Τελική μετάδοση

Αλυσίδα

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Τύπος πλαισίου

Διπλής δοκού, αλουμινένιο

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)

2.177 x 827 x 1.265mm

Μεταξόνιο

1,477mm

Γωνία κάστερ

27.32 degrees

Ίχνος τροχού

115mm

Ύψος σέλας

961mm

Απόσταση από το έδαφος

333mm

Βάρος

104kg

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

 

Εμπρός

Ανεστραμμένο πιρούνι (USD) 49mm της Showa (Hitachi Astemo, Ltd) με ελατήρια

Πίσω

Showa (Hitachi Astemo, Ltd.) Mono shock με Honda Pro-Link

ΤΡΟΧΟΙ

 

Ζάντα Εμπρός

Αλουμινένια ακτινωτή

Ζάντα Πίσω

Αλουμινένια ακτινωτή

Ελαστικό Εμπρός

80/100-21 PIRELLI MX32 MIDSOFT

Ελαστικό Πίσω

100/90-19 PIRELLI MX32 MIDSOFT

ΦΡΕΝΑ

 

Εμπρός

Υδραυλικός δίσκος 260mm με κυματοειδή σχεδίαση

Πίσω

Υδραυλικός δίσκος 240mm με κυματοειδή σχεδίαση

   

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...