Συνεχίζονται οι δοκιμές για Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτζι

Συνεχίζονται οι δοκιμές για Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτζι

Συνεχίζονται οι δοκιμές για Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτζι

Συνεχίζονται οι δοκιμές για Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτζι

Συνεχίζονται οι δοκιμές για Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτζι

 

Συνεχίζονται οι δοκιμές για Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτζι, με τους δύο οδηγούς της Alfa Romeo Racing Formula 1 να τεστάρουν τις Giulietta Veloce, Giulia Quadrifoglio και Stelvio Quadrifoglio.

 

Συνεχίζονται οι δοκιμές για Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτζι

Συνεχίζονται οι δοκιμές για Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτζι

 

Οι δοκιμές έγιναν στην πίστα του Μπαλόκο. Για την ακρίβεια, στο σημείο όπου η Autodelta, το αγωνιστικό τμήμα της Alfa Romeo, δημιούργησε τα αγωνιστικά με τα οποία κατακτήθηκαν στη Formula 1 τα πρώτα παγκόσμια πρωταθλήματα. Το 1950 με τον Νίνο Φαρίνα και την Alfa Romeo 158 και το 1951 με τον Χουάν Μανουέλ Φάντζιο και την Alfa Romeo 159.

 

Οι Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτζι ξεκίνησαν την ημέρα τους στη μήκους 5,6 χιλιομέτρων διαδρομή «Alfa Romeo Track». Οδήγησαν τις Giulietta, Giulia Quadrifoglio και Stelvio Quadrifoglio, παίρνοντας μια πρώτη γεύση από τα δύο μοντέλα. Μάλιστα η έκδοση Quadrifoglio αποτελεί την ισχυρότερη στη φίρμα. Αυτό διότι τα αυτοκίνητα εφοδιάζονται με τον V6 bi-Turbo βενζινοκινητήρα των 2,9 λίτρων. Αποδίδουν 510 ίππους ενώ η ροπή είναι στα 600Nm. Αυτός ο κινητήρας κατασκευάστηκε σε συνεργασία με τη Ferrari.

 

Όσον αφορά στη νέα γενιά της Giulietta και την έκδοση Veloce, αυτή εφοδιάζεται στον στάνταρ εξοπλισμό με στοιχεία και χαρακτηριστικά που προέρχονται από τον χώρο των αγώνων.

 

Πηγή: Alfa Romeo Racing Formula 1 Team


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...