Τεχνολογική επέλαση από το BMW Group

Τεχνολογική επέλαση από το BMW Group

Τεχνολογική επέλαση από το BMW Group

Τεχνολογική επέλαση από το BMW Group
Τεχνολογική επέλαση από το BMW Group

 

Η Τεχνολογική επέλαση από το BMW Group ξεκίνησε ήδη και μάλιστα τους επόμενους μήνες θα κυκλοφορήσουν οι προάγγελοι αυτής.

 

 

BMW Group Annual Conference

BMW Group Annual Conference

 

Την ίδια στιγμή ο Όμιλος προετοιμάζει το δρόμο για πλήρη επανευθυγράμμιση. Από τα μέσα της δεκαετίας, μία νέα γενιά μοντέλων θα δώσει μία νέα διάσταση στην έννοια της πολυτελούς μετακίνησης σε επίπεδο τεχνολογίας.

 

 

Μετά από μία χρονιά υψηλών προκλήσεων που όμως είχε επιτυχή κατάληξη, το BMW Group είναι αποφασισμένο να παραμείνει σε πορεία ανάκαμψης το 2021 και έχει θέσει φιλόδοξους στόχους, όπως μία σημαντική άνοδο των κερδών του Group προ φόρων. Ο Αυτοκινητιστικός τομέας αναμένεται να καταγράψει ισχυρή αύξηση στις πωλήσεις. Το περιθώριο EBIT του εν λόγω τομέα προβλέπεται να βελτιωθεί από 6 – 8% για όλο το 2021.

 

 

Σαφής οδικός χάρτης για το μετασχηματισμό

 

 

Το BMW Group οδηγείται σε μία αμιγώς ηλεκτρική, συνδεδεμένη μετακίνηση σε τρεις φάσεις. Η πρώτη φάση ξεκίνησε ως ένα πρωτοποριακό εγχείρημα e-mobility με το Project i, ασπαζόμενο τη νέα τεχνολογία και μεταφέροντας την τεχνογνωσία της ηλεκτροκίνησης στη μαζική παραγωγή. Με το πέρασμα των χρόνων, αυτή η τεχνολογία έχει ενσωματωθεί σε όλη την προϊοντική γκάμα, κυρίως με τη μορφή των plug-in υβριδικών μοντέλων. Εκτός από το ίδιο το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, άλλοι βασικοί παράγοντες του οδηγούν το μετασχηματισμό είναι το λογισμικό και η ψηφιακή αλληλεπίδραση με το αυτοκίνητο.

 

 

Ήδη το 2014, το BMW Group προσέφερε τη δυνατότητα κράτησης και πληρωμής υπηρεσιών online, απευθείας από το όχημα μέσω του BMW Connected Drive store. Επιπλέον, από το 2018 οι οδηγοί της BMW μπορούσαν να ενημερώνουν το λογισμικό του αυτοκινήτου τους μέσω αναβαθμίσεων από απόσταση (remote software upgrades), με τον ίδιο τρόπο που κατεβάζουν τις τελευταίες ενημερώσεις για ένα smartphone.

 

 

Η δεύτερη φάση του μετασχηματισμού ξεκίνησε με τη δυνατότητα επιλογής του επιθυμητού τύπου κινητήρα – από θερμικούς κινητήρες μέχρι αμιγώς ηλεκτρικούς – σε ένα αλλά και στο ίδιο μοντέλο. Προ-απαιτούμενα είναι οι έξυπνες αρχιτεκτονικές οχημάτων και ένα εξαιρετικά ευέλικτο δίκτυο παραγωγής που επιτρέπουν μέγιστη εναλλαξιμότητα μεταξύ των διαφόρων μορφών συστημάτων κίνησης όταν είναι άριστα συνδυασμένα.

 

 

Ευρύ άνοιγμα στο χώρο της ηλεκτροκίνησης

 

 

Ο συνδυασμός έξυπνων αρχιτεκτονικών οχημάτων και ενός εξαιρετικά ευέλικτου δικτύου παραγωγής θα επιτρέψει στο BMW Group να λανσάρει περίπου δώδεκα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2023. Φέτος, τα τρία μοντέλα που είναι ήδη στην αγορά – BMW i3, MINI SE και BMW iX3 – θα πλαισιωθούν από δύο βασικά καινοτόμα μοντέλα, και συγκεκριμένα τις BMW iX και BMW i4, η τελευταία τρεις μήνες νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό.

 

 

Αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των πολύ δημοφιλών BMW Σειράς 5 και BMW X1 θα ακολουθήσουν τα προσεχή χρόνια, μαζί με άλλα μοντέλα όπως η BMW Σειρά 7 και ο διάδοχος του MINI Countryman. Σύμφωνα με αυτή τη στρατηγική, το BMW Group θα έχει τουλάχιστον ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στο δρόμο στο 90% των σημερινών κατηγοριών της αγοράς μέχρι το 2023.

 

 

Μέσω της στρατηγικής του, το BMW Group θα μπορέσει να διατηρήσει μία βέλτιστη ισορροπία ελκυστικών προϊόντων και αποδοτικής αξιοποίησης της δυναμικότητας όλων των εργοστασίων τους, ακόμα και αν η τάση σε ορισμένες αγορές αλλάξει προς αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα τα προσεχή χρόνια. Αυτό θα προσφέρει στο BMW Group ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο μέλλον.

 

 

Αλλαγή προτύπου

 

 

Με τα μοντέλα Neue Klasse, το BMW Group στοχεύει να δώσει πολύ μεγαλύτερη έμφαση στη βιωσιμότητα. Εκτός από τη μετάβαση στη χρήση ανανεώσιμης ενέργειας σε όλες τις διαδικασίες παραγωγής του και σε αυτές της εφοδιαστικής αλυσίδας, το BMW Group θα επικεντρωθεί επίσης στη σημαντική μείωση χρήσης πόρων γενικότερα. Λόγω της αυξανόμενης εξάντλησης των πεπερασμένων φυσικών πόρων και της αύξησης των τιμών των πρώτων υλών, αυτό το βήμα είναι απολύτως επιτακτικό για λόγους απόδοσης αλλά και κρίσιμος μοχλός για την προώθηση της βιωσιμότητας από το BMW Group.

 

 

Στο ίδιο πνεύμα, η αναλογία δευτερογενών υλικών που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή της Neue Klasse (όπως ανακυκλωμένο ατσάλι, πλαστικό ή αλουμίνιο) θα αυξηθεί σημαντικά εν όψει της ελαχιστοποίησης της εξόρυξης πρωτογενών πρώτων υλών. Σύμφωνα με αυτή την αρχή, το BMW Group εξετάζει μία αλλαγή προτύπου (paradigm shift) με βάση μία φιλοσοφία εξέλιξης secondary first – με άλλα λόγια τη χρήση δευτερογενών υλικών όπου οι παράγοντες ποιότητας και διαθεσιμότητας το επιτρέπουν.

 

 

Η MINI γίνεται αμιγώς ηλεκτρική μάρκα

 

 

Η MINI πρόκειται να διαδραματίσει πρωτοποριακό ρόλο στο μέλλον, καθώς η αστική φιλοσοφία της μάρκας είναι ιδανική για ηλεκτροκίνηση. Κατά συνέπεια θα παρουσιάσει το τελευταίο νέο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης το 2025 και από εκεί και μετά θα λανσάρει μόνον αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Μέχρι το 2027, τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα θα αποτελούν το 50% τουλάχιστον όλων των παραδόσεων MINI στους πελάτες. Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030, ολόκληρη η γκάμα MINI θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, ενώ θα παραμείνει παγκόσμια μάρκα με αποτύπωμα σε όλες τις περιοχές του κόσμου.

 

 

Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή στο εργοστάσιο της Οξφόρδης. Ο διάδοχος του MINI Countryman θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας από το 2023. Η παραγωγή του νέου crossover της MINI θα γίνεται σε εκδόσεις με θερμικό κινητήρα και αμιγώς ηλεκτρικές. Βασισμένα σε μία νέα αρχιτεκτονική που αναπτύχθηκε για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα από την αρχή, τα MINI BEVs θα κατασκευάζονται και στην Κίνα, σε συνεργασία με τον τοπικό κατασκευαστή Great Wall Motor από το 2023 και μετά.

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...