Το ντεμπούτο του Cupra e-Racer σε πίστα

Το ντεμπούτο του Cupra e-Racer σε πίστα

Το ντεμπούτο του Cupra e-Racer σε πίστα 1

Το ντεμπούτο του Cupra e-Racer σε πίστα 1

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού, δοκιμάστηκε στο Ζάγκρεμπ και τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά.

Το ντεμπούτο του Cupra e-Racer σε πίστα 2

Το ντεμπούτο του Cupra e-Racer σε πίστα 2

Στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας πραγματοποιήθηκε το ντεμπούτο του Cupra e-Racer σε πίστα. Στόχος, το τεστ της μπαταρίας σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου και η λειτουργία τους.

Το ηλεκτρονικό σύστημα, η μπαταρία, το σύστημα ψύξης και προώθησης είχαν δοκιμαστεί ξεχωριστά το καθένα στο παρελθόν, αλλά η πρώτη φορά που λειτούργησαν όλα μαζί, ήταν στο Ζάγκρεμπ, με τα αποτελέσματα να είναι ενθαρρυντικά.

Δημιουργία του πρώτου επαναφορτιζόμενου αγωνιστικού αυτοκινήτου τουρισμού

Η μπαταρία στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού αποτελείται από 6.072 κυκλικά στοιχεία και ισοδυναμεί με μια μπαταρία για 9.000 κινητά τηλέφωνα. Η αυτονομία του e-Racer επαρκεί λοιπόν για να αγωνιστεί στα πλαίσια του νέου πρωταθλήματος E-TCR (Electric Touring Car Races).

Τα αποτελέσματα που συγκεντρώθηκαν από τους υπεύθυνους σε αυτές τις δοκιμές, θα αναλυθούν και θα χρησιμοποιηθούν, ώστε το επόμενο βήμα να επικεντρωθεί στην απόδοση του αυτοκινήτου.

Πηγή: Cupra


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...