Το BMW Group υποστηρίζει τη βιώσιμη κινητικότητα

Το BMW Group υποστηρίζει τη βιώσιμη κινητικότητα

Το BMW Group υποστηρίζει τη βιώσιμη κινητικότητα

Το BMW Group υποστηρίζει τη βιώσιμη κινητικότητα
Το BMW Group υποστηρίζει τη βιώσιμη κινητικότητα

 

Το BMW Group υποστηρίζει τη βιώσιμη κινητικότητα με φιλόδοξους στόχους μείωσης των αερίων του θερμοκηπίου σε πάνω από 200 εκατομμύρια τόνους μέχρι το 2030.

 

BMW annual general

BMW annual general

 

Αυτό αντιστοιχεί σε 20 φορές παραπάνω από τις ετήσιες εκπομπές CO2 μιας πόλης ενός εκατομμυρίου και πλέον κατοίκων, όπως το Μόναχο. Για το σκοπό αυτό, το BMW Group μειώνει το ανθρακικό αποτύπωμα των οχημάτων του σε όλο τον κύκλο ζωής τους. Από την εξόρυξη πρώτων υλών, την παραγωγή και τη φάση χρήσης, μέχρι την ανακύκλωση στο τέλος του κύκλου ζωής τους. Προχωρώντας στο μέλλον, η χρήση λιγότερων φυσικών πόρων θα είναι μία από τις προτεραιότητες.

 

 

«Ένα αυτοκίνητο φιλικό προς το κλίμα δεν δημιουργείται αποκλειστικά από τη χρήση πράσινης ενέργειας. Πρέπει να σχεδιάζουμε τα οχήματά μας με γνώμονα τη βιωσιμότητα από την πρώτη μέρα. Μειώνοντας την ποσότητα του υλικού που χρησιμοποιείται για την κατασκευή και, κυρίως, ενσωματώνοντας από την αρχή σχέδια επαναχρησιμοποίησης και ανακύκλωσης. Εν όψει της αύξησης των τιμών των πρώτων υλών, αυτό δεν αποτελεί επιτακτική ανάγκη τόσο σε περιβαλλοντικό όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο». Αυτά δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, στην Ετήσια Γενική Συνέλευση στο Μόναχο. «Οι τεχνολογικές απαιτήσεις για κάτι τέτοιο είναι υψηλές. Γι’ αυτό, επιθυμία μας είναι να γίνουμε πρωτοπόροι στο δρόμο προς την κυκλική οικονομία. Ήδη εξετάζουμε αναλογίες για τη χρήση δευτερογενών υλικών στη «Neue Klasse» μέσα από ένα ξεκάθαρο και φιλόδοξο πρόγραμμα για την επίτευξη των υψηλών στόχων μας».

 

 

Το ανθρακικό αποτύπωμα μπαταριών υψηλής τάσης θα μειωθεί πάνω από 50%.

 

 

Η μπαταρία υψηλής τάσης διαδραματίζει μοναδικό ρόλο σε αυτό. Η διαδικασία κατασκευής της μπαταρίας και παραγωγής κυψελών είναι εξαιρετικά ενεργοβόρα. Επομένως συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στο ανθρακικό αποτύπωμα οποιουδήποτε ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Με την επόμενη γενιά της τεχνολογίας μπαταριών που θα λανσαριστεί στη “Neue Klasse”, το BMW Group στοχεύει να μειώσει το ανθρακικό αποτύπωμα της μπαταρίας υψηλής τάσης σε λιγότερο από το μισό. Αυτό συγκριτικά με την τρέχουσα τεχνολογία Gen5.

 

 

Εκτός από τη μεταστροφή στην πράσινη ενέργεια που ήδη εφαρμόζεται από τους κατασκευαστές κυψελών, η νέα φιλοσοφία μπαταρίας και κυψέλης, σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη χημική σύσταση της κυψέλης, θα συμβάλλουν επίσης αισθητά. Είναι ένας ακόμα παράγοντας στην αυξανόμενη αναλογία δευτερογενών υλικών στις κυψέλες και τις μπαταρίες υψηλής τάσης συνολικά. Το κέλυφος στην BMW iX ήδη περιέχει μέχρι 30% δευτερογενές αλουμίνιο. Μάλιστα μέχρι 50% δευτερογενές νικέλιο, που είναι βασική πρώτη ύλη, χρησιμοποιείται στην κυψέλη της μπαταρίας. Την ίδια στιγμή, το BMW Group έχει περιορίσει τη χρήση των κρίσιμων πρώτων υλών στην τρέχουσα γενιά κυψελών μπαταριών. Παράλληλα έχει μειώσει την ποσότητα κοβαλτίου στο υλικό καθόδου σε λιγότερο από 10%. Ο ηλεκτροκινητήρας δεν απαιτεί πλέον χρήση σπάνιων γαιών.


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...