Cupra e-Racer, μια βαθύτερη ματιά στο αυτοκίνητο

Cupra e-Racer, μια βαθύτερη ματιά στο αυτοκίνητο

Cupra e-Racer 1

Cupra e-Racer 1

Το αυτοκίνητο ντεμπουτάρει το 2020 στο πρωτάθλημα ETCR και η εταιρεία δίνει περισσότερες πληροφορίες για την εξέλιξη και την προετοιμασία του.

Cupra e-Racer 2

Cupra e-Racer 2

Το 2020 γίνεται το ντεμπούτο του αμιγώς ηλεκτρικού Cupra e-Racer στο πρωτάθλημα ETCR, με την εταιρεία να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες για τον τρόπο που το προετοιμάζουν οι μηχανικοί.

Cupra e-Racer 3

Cupra e-Racer 3

Cupra e-Racer: λεπτομέρειες

-Βασικό στοιχείο η μπαταρία 450 κιλών: Αναλογεί στο 1/3 του συνολικού βάρους του οχήματος και αποτελεί μια σημαντική πρόκληση, όπως αναφέρει ο επικεφαλής μηχανικός, Ξαβιέ Σέρα. «Η μπαταρία καθορίζει τον σχεδιασμό και την τοποθέτηση των υπόλοιπων εξαρτημάτων». Έχει τοποθετηθεί «όσο το δυνατόν πιο χαμηλά, έτσι ώστε το κέντρο βάρους να βρίσκεται πιο κοντά στο έδαφος, ενισχύοντας τα στοιχεία του αυτοκινήτου». Αποτελείται από 23 πάνελ με συνολικό αριθμό 6.072 κυψελών.

Cupra e-Racer 4

Cupra e-Racer 4

-Τέσσερις «πράσινοι» κινητήρες: Βρίσκονται πάνω από τον πίσω άξονα και αποδίδουν 680 ίππους. «Ο ηλεκτροκινητήρας είναι λιγότερο περίπλοκος, πιο αποδοτικός και χρειάζεται λιγότερη συντήρηση», λέει ο Ξαβιέ.

-Καμία απώλεια ενέργειας, αφού μετατρέπεται: Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας, που την αποθηκεύει μέσω της πέδησης και της επιβράδυνσης. Το τιμόνι του οχήματος διαθέτει μια οθόνη, χάρη στην οποία ο οδηγός και οι μηχανικοί μπορούν να ελέγχουν τα δεδομένα επιδόσεων σε πραγματικό χρόνο, .

Cupra e-Racer 5

Cupra e-Racer 5

-Έλεγχος θερμοκρασίας: Στην πίστα, το τιμ και ο οδηγός πρέπει να γνωρίζουν πώς να διαχειρίζονται τη θερμοκρασία διάφορων εξαρτημάτων. Το σύστημα εφοδιάζεται με ένα ειδικό σύστημα ψύξης, που παρέχει χαμηλή θερμοκρασία για περίπου 20 λεπτά. «Υπάρχουν τρία ανεξάρτητα κυκλώματα και το κάθε ένα έχει διαφορετικό όριο θερμοκρασίας. Για την μπαταρία είναι οι 60 °C, για τους μετατροπείς οι 90 °C και για τους κινητήρες οι 120 °C», συνεχίζει ο Σέρα.

Cupra e-Racer 6

Cupra e-racer 6

-Προς την τελική ευθεία για τη νέα μορφή αγώνων: Οι μηχανικοί της Cupra συνεχίζουν προκειμένου να πάρουν το καλύτερο από το αυτοκίνητο. «Αυτό το αγωνιστικό όχημα παράγει πολλή ενέργεια και αυτή τη στιγμή επεξεργαζόμαστε πώς να τη χρησιμοποιήσουμε αποδοτικά και να σημειώσουμε καλό γυρολόγιο», σημειώνει ο Ξαβιέ. Ο στόχος μας είναι ο ίδιος: «Να είμαστε οι γρηγορότεροι και να περάσουμε τη γραμμή του τερματισμού, πρώτοι», καταλήγει ο Σέρα.

Πηγή: Cupra


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...