Honda CBR500R 2022
Η Honda CBR500R 2022 ή αλλιώς ο «πύραυλος τσέπης» της Honda που οδηγείται και με δίπλωμα κατηγορίας A2 βελτιώνεται σημαντικά με έμφαση στις επιδόσεις.
Από τις πιο αξιοσημείωτες βελτιώσεις είναι το ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF–BP) USD 41 χλστ., τα διπλά εμπρός δισκόφρενα και οι ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες. Η πρόσφυση του εμπρός τροχού έχει βελτιωθεί με ελαφρά μετακίνηση του κέντρου βάρους προς τα εμπρός, όπως και η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας χάρη στο νέο ψαλίδι το οποίο είναι ελαφρύτερο με μικρότερη πλευρική ακαμψία. Το πίσω αμορτισέρ φέρει νέες ρυθμίσεις για άριστη συνεργασία με το νέο πιρούνι. Οι επανασχεδιασμένοι τροχοί και το ελαφρύτερο ψυγείο εξοικονομούν βάρος, ενώ οι νέες ρυθμίσεις ψεκασμού καυσίμου βελτιώνουν το χαρακτήρα του κινητήρα. Ο ισχυρότερος προβολέας LED προσφέρει καλύτερη ορατότητα.
Η νέα Honda CBR500R MY22 διατίθεται στην ελληνική αγορά και η λιανική τιμή της είναι 7.800€.
Διαθεσιμότητα χρωματικών επιλογών
Η 2022 CBR500R θα διατίθεται με τις εξής χρωματικές επιλογές:
Grand Prix Red
Matt Gunpower Black Metallic **ΝΕΟ για το 2022**
Κινητήρας
Η διάταξη του οκταβάλβιδου, υγρόψυκτου, παράλληλου δικύλινδρου κινητήρα 471κ.εκ. της CBR500R, κατάλληλου και για κατόχους διπλώματος Α2, προσφέρει μία ισορροπία φυσικού μεγέθους και άμεσης, απολαυστικής ισχύος, με ζωηρό, υψηλόστροφο χαρακτήρα και συναρπαστική μέγιστη ισχύ. Οι αναβαθμίσεις του 2019 πέτυχαν ταχύτερη επιτάχυνση μέσω αύξησης ισχύος και ροπής της τάξεως του 4% στις χαμηλές και μεσαίες στροφές στην κλίμακα 3-7.000σαλ. Είναι περισσότερο ένας κινητήρας του οποίου οι συνολικές επιδόσεις και ο χαρακτήρας ‘ξεπερνούν’ τον σχετικά μικρό κυβισμό του. Η μέγιστη ισχύς των 47,6 Ps (35 kW) επιτυγχάνεται στις 8.600 σαλ., με τη ροπή των 43Nm να παράγεται στις 6.500σαλ.
Η εισαγωγή αέρα για το σύστημα ψεκασμού καυσίμου PGM–FI είναι σχεδόν μια ευθεία από το φιλτροκούτι και μέσω των πεταλούδων γκαζιού και για το 2022, νέες ρυθμίσεις βελτιώνουν την καμπύλη ροπής και το χαρακτήρα του κινητήρα, χωρίς να επηρεάζουν τις επιδόσεις. Το σιλανσιέ φέρει δύο απολήξεις εξαγωγής, προσθέτοντας πιο σπορ χροιά σε κάθε παλμό και έναν απολαυστικό ‘βρυχηθμό’ στις υψηλές στροφές. Μία πιο ελκυστική σχεδίαση ψυγείου συμβάλλει στη μείωση του βάρους κατά 100 γραμμάρια, χωρίς απώλεια στην απόδοση ψύξης.
Ο ίδιος ο κινητήρας λειτουργεί ως ενεργό τμήμα του πλαισίου, ενισχύοντας την ακαμψία του με τέσσερις βάσεις στην κυλινδροκεφαλή. Εσωτερικά, η κυλινδροκεφαλή χρησιμοποιεί κοκοράκια με ρόλερ. Η ρύθμιση βαλβίδων με καπελότα μειώνει το βάρος, τα φορτία και τις τριβές.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Τύπος |
Δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, τετράχρονος |
Κυβισμός (cm³) |
471cc |
Βαλβίδες ανά Κύλινδρο |
4 |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) |
67mm x 66.8mm |
Σχέση συμπίεσης |
10.7: 1 |
Μέγιστη Ισχύς |
47,6 Ps (35 kW) @ 8600rpm |
Μέγιστη Ροπή |
43Nm @ 6500rpm |
Εκπομπές Θορύβου (dB) |
L-urban 74dB L-wot 76.4dB |
Χωρητικότητα σε λιπαντικό |
3.2L |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ |
|
Ψεκασμός καυσίμου |
PGM FI ηλεκτρονικός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ |
17.1L (με τη ρεζέρβα) |
Εκπομπές CO2 WMTC |
80 g/km |
Κατανάλωση καυσίμου (WMTC) |
3.5L/100km (28.6km/litre) |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
|
Χωρητικότητα μπαταρίας |
12V 7.4AH |
Ισχύς ACG |
23.4A/2000rpm |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
|
Συμπλέκτης |
Υγρός πολύδισκος, μονόδρομος (Assisted Slipper Clutch) |
Κιβώτιο |
6 τάχυτο |
Τελική μετάδοση |
Αλυσίδα |
Πλαίσιο |
|
Τύπος |
Ατσάλινο, τύπου διαμάντι |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) |
2080mm x 760mm x 1145mm |
Μεταξόνιο |
1410mm |
Γωνία Κάστερ |
25.5 μοίρες |
Ίχνος τροχού |
102mm |
Ύψος Σέλας |
785mm |
Απόσταση από έδαφος |
130mm |
Βάρος (Πλήρες υγρών) |
192kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
Εμπρός |
Πιρούνι Showa 41mm SFF–BP USD, ρυθμιζόμενη προφόρτιση |
Πίσω |
Prolink mono με ρύθμιση προφόρτισης 5 σταδίων, ατσάλινο κοίλο ψαλίδι |
ΤΡΟΧΟΙ |
|
Τροχός Εμπρός |
Χυτό αλουμίνιο, 5 μπράτσα διάταξης Y |
Τροχός Πίσω |
Χυτό αλουμίνιο, 5 μπράτσα διάταξης Y |
Διάσταση Ζάντας Εμπρός |
17 x MT3.5 |
Διάσταση Ζάντας Πίσω |
17 x MT4.5 |
Ελαστικό Εμπρός |
120/70ZR17M/C (58W) |
Ελαστικό Πίσω |
160/60ZR17M/C (69W) |
ΦΡΕΝΑ |
|
ABS |
2-κάναλο |
Εμπρός |
Δύο δίσκοι 296mm x 4mm με ακτινικά τοποθετημένες τετραπίστονες δαγκάνες Nissin |
Πίσω |
Δίσκος 240mm x 5mm με δαγκάνα μονού εμβόλου |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ |
|
Όργανα |
Όργανα LCD με ταχύμετρο, ψηφιακή μπάρα στο στροφόμετρο, διπλός χιλιομετρητής, ψηφιακός δείκτης στάθμης και κατανάλωσης καυσίμου, ψηφιακό ρολόι, θερμοκρασία νερού ένδειξη σχέσης κιβωτίου, Shift UP Indicator |
Προβολέας |
LED |
Πίσω φως |
LED |
Σύστημα Προστασίας |
HISS (Honda Intelligent Security System) |
Επιπρόσθετα χαρακτηριστικά |
ESS (Emergency Stop Signal) |