Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2022

Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2022

Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2022

Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2022
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2022

 

Η Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2022 εξοπλίζεται με χαμηλότερη, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και ανανεωμένες ρυθμίσεις για το κιβώτιο DCT.

 

Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2022

Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2022

 

Τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά του διαχρονικά δημοφιλούς πακέτου παραμένουν ίδια: ελαφρύ πλαίσιο και ροπάτος κινητήρας 1084κ.εκ.. Ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικής διαχείρισης με μονάδα μέτρησης αδράνειας έξι αξόνων (Inertial Measurement Unit) για τη διαχείριση των προφίλ οδήγησης και του HSTC (σύστημα ελέγχου ροπής) και των Cornering ABS (ABS που ρυθμίζει τη λειτουργία του και κατά το στρίψιμο της μοτοσυκλέτας), Wheelie Control (έλεγχος ανύψωσης εμπρός τροχού), Rear Lift Control (έλεγχος ανύψωσης πίσω τροχού), καθώς και τη λειτουργία ανίχνευσης στροφής στην έκδοση DCT. Θερμαινόμενα γκριπ, θύρα USB, πρίζα φόρτισης ACC, cruise control (στάνταρ εξοπλισμός). Μία έγχρωμη οθόνη αφής TFT 6,5” προσφέρει συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay, Android Auto και Bluetooth. Διπλοί προβολείς LED με φώτα ημέρας τεχνολογίας Daytime Running Lights (DRL). Προαιρετικά διατίθενται αναρτήσεις Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (Showa EERA). Η ξεχωριστή και διαχρονική συνταγή Africa Twin στην καλύτερη εκδοχή της.

 

 

Η νέα CRF1100L Africa Twin Adventure Sports MY22 διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική της τιμή ξεκινά από 17.700€.

 

 

Διαθεσιμότητα χρωμάτων

 

 

Η CRF1100L Africa Twin Adventure Sports θα διατίθεται στα εξής χρώματα:

 

 

Pearl Glare White Tricolour

Matte Ballistic Black Metallic

 

 

Νέα για το 2022 είναι η σχεδίαση «Cracked Terrain» και οι ανανεωμένοι χρωματικοί συνδυασμοί που τώρα περιλαμβάνουν μαύρα αλουμινένια πλαϊνά καλύμματα και αλουμινένια πίσω σχάρα.

 

 

Κινητήρας

 

 

Η βασική αρχιτεκτονική του 8-βάλβιδου, παράλληλου δικύλινδρου κινητήρα με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής (SOHC) παρέμεινε ίδια για το 2020, αλλά αυξήθηκε η χωρητικότητα– 1.084κ.εκ. από 998κ.εκ. Αποτέλεσμα αυτού ήταν η αύξηση της μέγιστης ισχύος από 95 Ps σε 102 Ps στις 7.500 σαλ. και της μέγιστης ροπής αντίστοιχα από 99Nm σε 105Nm στις 6.250 σαλ. Το σημαντικό είναι ότι οι αυξημένες τιμές ισχύος και ροπής αποδίδονται από τις 2.500 στροφές μέχρι τον κόφτη.

 

 

Για την αύξηση της χωρητικότητας, η διάμετρος παρέμεινε 92 χλστ. αλλά η διαδρομή έγινε 81,5 χλστ. (από 75,1 χλστ.) με σχέση συμπίεσης 10.1:1. Τα αλουμινένια χιτώνια των κυλίνδρων ήταν ελαφρύτερα. Μαζί με άλλες λεπτομερείς μειώσεις βάρους στο κιβώτιο και στα περιφερειακά μέρη, η έκδοση με μηχανικό κιβώτιο και κινητήρα 1084 κ.εκ. μείωσε το βάρος κατά 2,5 κιλά έναντι της προηγούμενης κινητήριας μονάδας των 998κ.εκ., και η έκδοση DCT 2,2 κατά κιλά αντίστοιχα. Η κυλινδροκεφαλή ομοίως ήταν πλήρως αναβαθμισμένη, και υιοθετήθηκε νέο σώμα ψεκασμού διαμέτρου 46 χλστ. Η διάμετρος και η γωνία των αυλών εισαγωγής συνδυάστηκαν ώστε να προσφέρουν ένα ομαλό προφίλ εισαγωγής αέρα. Οι ρυθμίσεις της ECU είναι νέες, ενώ η γωνία των μπεκ τροποποιήθηκε για να προσφέρει πιο άμεσο ψεκασμό στους ανασχεδιασμένους θαλάμους καύσης των διπλών μπουζί.

 

 

Τα βασικά χαρακτηριστικά του κινητήρα παρέμειναν ίδια. Το σύστημα βαλβίδων SOHC Unicam της Honda προέρχεται από την (αγωνιστικών προδιαγραφών MX) CRF450R και η χαμηλή θέση του χυτού εκκεντροφόρου συμβάλει στις συμπαγείς διαστάσεις της κυλινδροκεφαλής και κατά συνέπεια ολόκληρης της μονάδας του κινητήρα. Ο στρόφαλος με τα κομβία στις 270° και τα ανομοιόμορφα διαστήματα ανάφλεξης προσφέρουν χαρακτηριστικό ήχο.

 

 

Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη (DCT)

 

 

Η Honda έχει πουλήσει πάνω από 200.000 μοτοσυκλέτες με DCT σε όλη την Ευρώπη από τότε που το σύστημα εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη VFR1200F, το 2009. Κάτι που αποδεικνύει την αποδοχή του στην αγορά είναι το γεγονός ότι το 2020, οι DCT εκδόσεις της Africa Twin (συμπερ. της έκδοσης Adventure Sports) συγκέντρωσαν το 47% των πωλήσεων του μοντέλου.

 

 

Το μοναδικό στο είδος του κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT της Honda εξασφαλίζει αξιόπιστες, πολύ γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων και πολύ σύντομα γίνεται δεύτερη φύση του αναβάτη στη χρήση του. Το κιβώτιο διαθέτει δύο συμπλέκτες: έναν για την εκκίνηση και για την 1η, 3η και 5η σχέση και ένα δεύτερο για τη 2η, 4η και 6η σχέση. Οι δύο πρωτεύοντες άξονες των συμπλεκτών είναι ομόκεντροι – ο ένας μέσα στον άλλο – για εξοικονόμηση χώρου.

 

 

Κάθε συμπλέκτης ελέγχεται ανεξάρτητα από το δικό του ηλεκτροϋδραυλικό κύκλωμα. Σε κάθε αλλαγή ταχύτητας, το σύστημα προεπιλέγει την επόμενη σχέση χρησιμοποιώντας το συμπλέκτη που δε χρησιμοποιείται εκείνη τη στιγμή. Εν συνεχεία, ο πρώτος συμπλέκτης αποσυμπλέκεται ηλεκτρονικά, ενώ ταυτοχρόνως εμπλέκεται ο δεύτερος.

 

 

Έτσι επιτυγχάνονται αξιόπιστες, γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων. Επιπλέον, με δεδομένο ότι ο διπλός συμπλέκτης μεταδίδει την κίνηση από το ένα γρανάζι στο άλλο χωρίς διακοπή στον πίσω τροχό, οποιοσδήποτε κραδασμός ή κόμπιασμα της μοτοσυκλέτας κατά την αλλαγές ταχυτήτων ελαχιστοποιούνται, με αποτέλεσμα οι αλλαγές ταχυτήτων να έχουν άμεση όσο και ομαλή αίσθηση.

 

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος

SOHC υγρόψυκτος, 4-χρονος 8-βάλβιδος παράλληλος δικύλινδρος με στρόφαλο 270° και Unicam

Κυβισμός

1084cc

Διάμετρος x Διαδρομή

92mm x 81.5mm

Σχέση συμπίεσης

10.1:1

Μέγιστη ισχύς

75kW (102 Ps) στις 7.500 σαλ.

Μέγιστη ροπή

105Nm στις 6.250 σαλ.

Επίπεδο θορύβου

L-urban73.2dB, L-wot78.9dB – MT;
L-urban 73.7dB, L-wot 79.6dB – DCT

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

4.8/4.3 (5.2/4.7 DCT)

ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Τροφοδοσία

PGM-FI

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου

24.8L

Εκπομπές CO2

112g/km MT

110g/km DCT

Κατανάλωση καυσίμου

4.9L/100km (20.4km/L) MT

4.8L/100km (20.8km/L) DCT

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Εκκίνηση

Ηλεκτρική

Χωρητικότητα μπαταρίας

Μπαταρία ιόντων λιθίου 12V-6Ah (20ώρες)

Ισχύς ACG

 0.49kW/5000rpm

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Τύπος συμπλέκτη

Υγρός πολύδισκος με ελατήρια, μονόδρομο σύστημα αλουμινίου Ολίσθησης & Υποβοήθησης

DCT – 2 υγροί συμπλέκτες με ελατήρια

Τύπος κιβωτίου

6-τάχυτο μηχανικό (6 τάχυτο DCT)

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος

Ατσάλινο Ημίδιπλο, κλειστού τύπου με αλουμινένιο υποπλαίσιο

ΠΛΑΙΣΙΟ

Διαστάσεις (Μ Π Υ)

2330mm x 960mm x 1490mm (1545mm με τη ζελατίνα στην πιο ψηλή θέση)

Μεταξόνιο

1575mm

Γωνία κάστερ

27.5°

Ίχνος

113mm

Ύψος σέλας

850/870mm (προαιρετικά: χαμηλή σέλα 825mm, ψηλή σέλα 895mm)

Απόσταση από το έδαφος

250mm

Βάρος πλήρες υγρών

238kg (DCT 248kg)

Με Showa EERATM 240kg MT (DCT 250kg)

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Εμπρός

 

Ανεστραμμένο πιρούνι cartridge Showa 45mm με περιστροφική ρύθμιση προφόρτισης και ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή 230mm

 

EERATMΑνεστραμμένο πιρούνι Showa Telescopic με εσωτερική διάμετρο 45mm, και Showa EERATM ρύθμιση απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, διαδρομή 230mm

 

Πίσω

Μονοκόμματο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό ProLink, αμορτισέρ αερίου της Showa, περιστροφική υδραυλική ρύθμιση προ-φόρτισης και ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης, διαδρομή 220 mm.

 

EERATMΜονοκόμματο χυτό αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό ProLink, αμορτισέρ αερίου της Showa, υδραυλική εξ αποστάσεως ρύθμιση προ-φόρτισης και ηλεκτρική μονάδα ελέγχου με ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης, διαδρομή 220 mm.

ΤΡΟΧΟΙ

Εμπρός

Ακτινωτός με αλουμινένια στεφάνη, 21M/C x MT2.15

Πίσω

Ακτινωτός με αλουμινένια στεφάνη, 18M/C x MT4.00

Εμπρός ζάντα

21″

Πίσω ζάντα

18″

Εμπρός ελαστικό

90/90-21M/C 54H (tubeless)

Bridgestone Battlax Adventurecross Tourer AX41T
Metzler Karoo Street

Πίσω ελαστικό

150/70R18M/C 70H (tubeless)

Bridgestone Battlax Adventurecross Tourer AX41T
Metzler Karoo Street

ΦΡΕΝΑ

ABS

2κάναλο με IMU
Επιλέξιμο ABS MODE με ρύθμιση On-road και Off-road

Εμπρός

Δύο πλευστοί κυματοειδείς δίσκοι 310 χλστ. με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες, αλουμινένια κέντρα και τακάκια από πυροσυσσωματωμένο μέταλλο

Πίσω

Κυματοειδής δίσκος 256 χλστ. με δαγκάνα ενός εμβόλου και τακάκια με πυροσυσσωματωμένο μέταλλο. Δυνατότητα απενεργοποίησης πίσω ABS.

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ

Όργανα

Όργανα LCD, οθόνη αφής TFT 6,5” πολλαπλών πληροφοριών

Αντικλεπτική προστασία

Immobiliser, συναγερμός (προαιρετικός)

Προβολέας

LED

Πίσω φως

LED

Ηλεκτρικά

Φώτα μέρας, Bluetooth audio, Apple CarPlay, Android Auto, θύρα USB, αυτόματη απενεργοποίηση φλας, cruise control, ειδοποίηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, IMU, HSTC, φωτισμός στροφών και έλεγχος ανύψωσης εμπρός τροχού.

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...