Honda PCX125

Honda PCX125

Honda PCX125

Honda PCX125
Honda PCX125

Το δημοφιλές Honda PCX125 εξελίσσεται και προσφέρει περισσότερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, θύρα φόρτισης USB Type-C και λειτουργία Smart Key.

 

 

2021 Honda PCX125

2021 Honda PCX125

 

Στην καρδιά του χτυπά ένας νέος, τετραβάλβιδος κινητήρας τεχνολογίας eSP+ (enhanced Smart Power Plus) και προδιαγραφών EURO5, τώρα με σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το πλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί με μεγαλύτερη διαδρομή πίσω ανάρτησης, ενώ χρησιμοποιούνται ελαστικά μεγαλύτερων διαστάσεων.



H πρώτη άφιξη στην Ελλάδα αναμένεται τέλη του μήνα, στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή των 3.300€.



Μια επιτυχημένη πορεία ετών



Το PCX125 έχει διαγράψει μία αθόρυβη αλλά επιτυχημένη πορεία στην ιστορία των δίτροχων μοντέλων της Honda, ξεπερνώντας σε πωλήσεις στην Ευρώπη τις 140.000 μονάδες από το 2010 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Η επιτυχία του βασίζεται στη γνωστή συνταγή της Honda, απόσταγμα της πολυετούς εμπειρίας της: δυναμική, σύγχρονη σχεδίαση, κατάλληλη για ένα μοντέρνο, αστικό lifestyle, σε συνδυασμό με συμπαγείς διαστάσεις που του επιτρέπουν να ελίσσεται άνετα στην αστική συμφόρηση και σε χώρους στάθμευσης.



Αναπόσπαστο συστατικό της ‘συνταγής’ αυτής είναι ένα επίπεδο προσωπικής άνεσης ‘X’ (Personal Comfort – δηλαδή το γράμμα που συμπληρώνει την ονομασία PCX), το οποίο προσφέρουν η χαμηλή θέση οδήγησης, η προστασία από τα στοιχεία της φύσης, ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από το σέλα, που επαρκεί για ένα κράνος fullface, και η συνολική ποιότητα κατασκευής. Τέλος, η άριστη σχέση αξίας / τιμής (value for money) του PCX, τόσο στην τιμή απόκτησης όσο και σε όλη τη διάρκεια της ιδιοκτησίας του, έχει εκτοξεύσει τη δημοτικότητα του PCX.



Χαρακτηριστικά νέου μοντέλου



Το νέο PCX125 διατηρεί τη μοναδική του εμφάνιση στην οποία διακρίνουμε τώρα ένα πιο ώριμο στυλ: τολμηρότερο και πιο φρέσκο – μία δήλωση διαφορετικότητας σε 2 τροχούς, με νέας σχεδίασης φωτισμό LED. Επίσης διαθέτει πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, αυξημένο χώρο για τα πόδια και θύρα φόρτισης USB Type-C στο ντουλαπάκι. Ένας νέος πίνακας οργάνων ευρείας οθόνης προβάλλει όλες τις ζωτικές πληροφορίες, ενώ το Smart Key της Honda ελέγχει την ανάφλεξη και τη σέλα.

 

 

Κινητήρας



Ο νέος τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας (SOHC) με έναν επικεφαλή εκκεντροφόρο και τεχνολογία eSP+ (enhanced Smart Power Plus) του PCX125 αποδίδει 9,2kW (12,5PS) στις 8.750 σαλ., με μέγιστη ροπή 11,8Nm στις 6.500 σαλ. Η διάμετρος και η διαδρομή είναι 53,5 x 55,5mm αντίστοιχα και η σχέση συμπίεσης 11.5:1 (αντίστοιχες διαστάσεις 52,4 x 57,9mm και λόγος συμπίεσης 11:1 στο προηγούμενο μοντέλο). Η μικρότερη διαδρομή όχι μόνον αφήνει χώρο για δύο επιπλέον βαλβίδες αλλά μειώνει και τις τριβές.



Η επιτάχυνση από στάση ή εν κινήσει έχει βελτιωθεί, και το PCX ταξιδεύει άνετα με 90km/h περίπου. Η μέγιστη ταχύτητα (V-max) είναι 98km/h. Με την οικονομική κατανάλωση του κινητήρα του, περίπου 47,6km/l (WMTC mode), και το ρεζερβουάρ των 8,1 λίτρων, επιτυγχάνεται αυτονομία περίπου 385km. 





 

Πλαίσιο



Το νέο PCX125 διαθέτει ένα επανασχεδιασμένο διπλό ατσάλινο πλαίσιο κλειστού τύπου που προσφέρει την απαιτούμενη αντοχή για χρήση στην πόλη, χωρίς θυσίες στη διάσημη ευελιξία του PCX. Παράλληλα, παραμένει φιλικό προς τον αναβάτη με μία ξεκούραστη θέση οδήγησης.



Το μεταξόνιο είναι 1.315mm, η γωνία κάστερ 26° 30’ και το ίχνος 80mm. Το συνολικό βάρος (πλήρες υγρών) είναι 130kg. Και οι δύο τροχοί υιοθετούν κομψή νέα σχεδίαση εναρμονισμένη με τη συνολική αισθητική αναβάθμιση, ενώ ο πίσω έχει τώρα διάμετρο 13 ιντσών, 1 ίντσα μικρότερος. Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι επίσης μεγαλύτερες, 110/70-14 μπροστά και 130/70-13 πίσω (στο προηγούμενο μοντέλο, αντίστοιχα 100/80-14 και 120/70-14).



Το πιρούνι παραμένει ίδιο, με καλάμια διαμέτρου 31mm και διαδρομή 89mm, αλλά τα πίσω αμορτισέρ έχουν μεγαλύτερη διαδρομή κατά 10mm, στα 95mm, και χρησιμοποιούν σκληρότερα ελατήρια για καλύτερη απόσβεση σε οδοστρώματα με ανωμαλίες.



Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει μία διπίστονη εμπρός δαγκάνα και δισκόφρενο 220mm, σε συνδυασμό με ένα πίσω ταμπούρο 130mm. Το μονοκάναλο ABS επενεργεί στο εμπρός φρένο.








#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...