Maserati Levante Trofeo
Στη Νέα Υόρκη έγιναν τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Maserati Levante Trofeo, με το συγκεκριμένο μοντέλο να συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Ferrari, στο Μαρανέλο.
Κομψό και δυναμικό
Ως είθισται, μεγάλη σημασία έχει δοθεί στη συνολική σχεδίαση του αυτοκινήτου. Αυτή είναι δυναμική και αρκούντως επιθετική. Κερασάκι στην τούρτα, οι 22 ιντσών τροχοί (21ιντσοι με ελαστικά τεσσάρων εποχών), οι μεγαλύτεροι που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο της Maserati. Είναι διαθέσιμοι τόσο στιλπνοί όσο και ματ. Οι πλευρικοί αεραγωγοί στα κάτω άκρα της μάσκας προσδίδουν μια πιο επιθετική μορφή στο αυτοκίνητο. Οι πλευρικές «λεπίδες», αλλά και ο εμπρός διαχύτης, είναι από ανθρακονήματα. Το δυναμικό στιλ της Maserati πλαισιώνεται από το ολοκαίνουργιο καπό που χαμηλώνει προς τη μάσκα, αλλά και οι κυρτές διπλές «ράβδοι» σε αυτή. Οι προβολείς είναι Full Matrix LED. Στο πίσω μέρος του, το αυτοκίνητο φαίνεται πιο φαρδύ και μυώδες. Μάλιστα, το χαρακτηριστικό οριζόντιο φιλέτο στο χρώμα του αμαξώματος, «αγκαλιάζει» τις τέσσερις οβάλ απολήξεις της εξάτμισης.
Φινετσάτο και άνετο
Τα bucket σπορ καθίσματα ντύνονται με φυσικό δέρμα «Pieno Fiore», μαύρο, κόκκινο. Το λογότυπο Trofeo είναι ραμμένο στα προσκέφαλα. Το αυτοκίνητο δεν έχει μόνο εκτός ανθρακόνημα, αλλά και εντός αυτού, σε διάφορα σημεία της καμπίνας του. Για παράδειγμα στα paddles, που μαζί με την ειδική οθόνη οργάνων, τις μοκέτες με το μεταλλικό σήμα Trofeo επάνω τους και το ρολόι της Maserati, συνθέτουν ένα όμορφο εσωτερικό. Το τελευταίο «διακοσμείται» ηχητικά από ένα στάνταρ ηχοσύστημα 1.280 watt της Bowers & Wilkins με 17 ηχεία.
Ισχυρό μοτέρ
Η Levante Trofeo εφοδιάζεται με έναν από τους πιο δυνατούς κινητήρες που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο της Maserati. Ο 3.8 V8 twin turbo κινητήρας, που σχεδιάστηκε για να ταιριάζει απόλυτα με το σύστημα 4κίνησης Q4 Intelligent All-Wheel Drive, αποδίδει 590 άλογα στις 6.250 σ.α.λ., έχοντας ροπή 730Nm στις 2.250-5.000 σ.α.λ.. Για τα πρώτα 100 χ.α.ω. χρειάζεται 3,9δλ, η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 300 χ.α.ω. και για να ακινητοποιηθεί πλήρως (από τα 100 χ.α.ω.), χρειάζεται 34,5 μέτρα.
Οι νέοι υπερσυμπιεστές διαθέτουν αυξημένη ροή, ενώ οι επανασχεδιασμένες κυλινδροκεφαλές με ειδικούς εκκεντροφόρους και βαλβίδες, επιτρέπουν άμεσα την επίτευξη της μέγιστης ισχύος σε συνδυασμό με τη χαρτογράφηση του κινητήρα.
Το κάλυμμά του αποτελείται από ίνες άνθρακα με το λογότυπο V8, αλλά και το έμβλημα της εταιρείας, με τις πολλαπλές εισαγωγής να είναι βαμμένες σε κόκκινο χρώμα. Το καπό, με τους αεραγωγούς του, προσφέρει καλύτερη ψύξη του κινητήρα.
Ασφάλεια…
Στη λειτουργία Launch Control και στην επιλογή Corsa (υπάρχουν και οι Normal, ICE, Sport και Off Road), ο οδηγός έχει άμεση απόκριση του κινητήρα, πιο σπορ ανάρτηση και ταχύτερη αλλαγή σχέσεων μεταξύ άλλων, ενώ το Integrated Vehicle Control (IVC), που ενσωματώθηκε για πρώτη φορά σε μια Levante, δεν διορθώνει τα λάθη του οδηγού, όπως το ESP, αλλά βοηθά στην αποφυγή αστάθειας του οχήματος, κάνοντάς το πιο ασφαλές.
Το αυτοκίνητο διατίθεται με οκτώ εξωτερικούς χρωματισμούς και η παραγωγή της πιο γρήγορης Levante, ξεκινά αυτό το καλοκαίρι.
Πηγή: Maserati