RC30 Forever

RC30 Forever

RC30 Forever

RC30 Forever
RC30 Forever

Η Honda φέρνει τώρα το πρόγραμμα γνήσιων ανταλλακτικών RC30 Forever στην Ευρώπη μετά την επιτυχημένη παρουσίασή του πέρσι στην Ιαπωνία.

 

 

RC30 Forever

RC30 Forever

 

Η Honda ξεκίνησε το πρόγραμμα RC30 Forever μετά από συναντήσεις με διακεκριμένες λέσχες ιδιοκτητών RC30 σε Ιαπωνία και Ευρώπη. Μάλιστα  κατά τη διάρκεια αυτών οι ιδιοκτήτες εξέφρασαν έντονη επιθυμία να διατηρήσουν αυτές τις εμβληματικές μοτοσυκλέτες λειτουργικές και σε άριστη κατάσταση χρησιμοποιώντας γνήσια ανταλλακτικά Honda. Στόχος του προγράμματος είναι τα ασφαλή ταξίδια και η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των αναβατών.

 

 

Στο πλαίσιο του προγράμματος, η Honda κατασκευάζει περίπου 150 κωδικούς γνήσιων ανταλλακτικών για την RC30. Αυτοί καλύπτουν κινητήρα, πλαίσιο, σώμα μοτοσυκλέτας και ηλεκτρονικά συστήματα. Η επιλογή έγινε με βάση τα αιτήματα των ιδιοκτητών και την εμπειρία των ομάδων R&D και παραγωγής της Honda.

 

 

Honda VFR750R

Honda VFR750R

 

Η ιστορία του προγράμματος RC30 Forever

 

 

Στα αρχικά στάδια του RC30 Forever project, μία έρευνα στα αρχεία της RC30 που πραγματοποιήθηκε το 2017 αποκάλυψε ότι κανένα από τα αρχικά ξύλινα μοντέλα ή τα καλούπια της RC30 δεν είχε διατηρηθεί. Ήταν σαφές ότι τα πρωτότυπα σχέδια ήταν απαραίτητα για την υλοποίηση του project. Όπως όλες οι μοτοσυκλέτες που κατασκευάζονταν εκείνη την εποχή, η παραγωγή της RC30 βασίστηκε σε δισδιάστατα χειροποίητα σχεδιαγράμματα (wireframe blueprints). Από αυτά δημιουργήθηκαν μοντέλα και καλούπια. Συγκριτικά με τις σύγχρονες μεθόδους 3D μοντελοποίησης σε υπολογιστή και τα ψηφιακά σχέδια, τα wireframe blueprints περιέχουν πολύ λιγότερες ειδικές λεπτομέρειες. Αυτό περιέπλεξε την αναπαραγωγή νέων εξαρτημάτων.

 

 

Τα διαθέσιμα wireframe blueprints ψηφιοποιήθηκαν και μεγεθύνθηκαν σε κλίμακα 1:1. Συγκρίθηκαν μάλιστα με εξαρτήματα από μοτοσυκλέτες RC30 που υπήρχαν στην οικογένεια Honda και σε λέσχες ιδιοκτητών. Αυτό έγινε προκειμένου να διασφαλιστεί η ακρίβειά τους. Παρόλα αυτά, υπήρχαν εμφανή κενά στις πληροφορίες και απουσίαζαν λεπτομέρειες που ήταν απαραίτητες για την άψογη ποιότητα των εξαρτημάτων του προγράμματος. Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι τα εξαρτήματα πληρούσαν αυτά τα πολύ υψηλά πρότυπα, ζητήθηκε η βοήθεια των μελών της αρχικής ομάδας. Μάλιστα πολλά από τα οποία ήταν εξηντάρηδες. Τα άτομα αυτά διέθεταν την τεχνογνωσία, το πάθος και την εμπειρία που χρειαζόταν η ομάδα του project όταν δημιουργούσε εκ νέου τα νέα ξύλινα μοντέλα και καλούπια.

 

 

Detail

VFR750R

 

 

Η VFR750R (RC30)

 

 

Η θρυλική RC30 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1987. Ένα χρόνο μετά έφτασε στην Ευρώπη. Με περιορισμένη παραγωγή μόλις 5.000 αντιτύπων σε όλο τον κόσμο, είχε δημιουργηθεί για να πληροί τους τεχνικούς κανονισμούς που εφαρμόζονταν στο νεοσυσταθέν Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.

 

 

Χειροποίητη κατασκευή από το εργοστάσιο του Hamamatsu, η RC30 διέθετε υγρόψυκτο V4 κινητήρα 748cc 90° με την πιο προηγμένη αγωνιστική τεχνολογία της εποχής. Επρόκειτο για μια πραγματικά πρωτοποριακή προσέγγιση άνευ προηγουμένου ακόμα μέχρι και σήμερα. Οι μηχανικοί εξέλιξης της Honda έκαναν μέγιστη χρήση εξωτικών υλικών όπως ανθρακονήματα, Kevlar και μαγνήσιο σε όλη τη μοτοσυκλέτα. Ο κινητήρας διέθετε μπιέλες από τιτάνιο και μονόδρομο συμπλέκτη. Αυτός συνεργαζόταν με αγωνιστικά μηχανουργημένα γρανάζια κίνησης. Τροχοί και φρένα έφεραν ταχυσυνδέσμους. Από την πλευρά της, η ανάρτηση ήταν πλήρως ρυθμιζόμενη μπροστά και πίσω. Η μοτοσυκλέτα ήταν εφοδιασμένη με το χαρακτηριστικό μονόμπρατσο ψαλίδι Proarm που υποστήριζε τις ταχύτατες αλλαγές του πίσω τροχού κατά τη διάρκεια των αγώνων.

 

 

 


#Follow us on Instagram

Ο ιστοχώρος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοχώρου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.Αποδοχή

Φορτώνει...
Εάν η σελίδα δεν φορτώνει, κάντε κλικ εδώ.
Φορτώνει...